کد خبر : 1751991 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 19:52 | 32.6K بازدید | 2 دیدگاه

یک رقیب جدی برای بارسا در راه جذب سرخیو آگوئرو

به نظر می رسد که اینتر نیز به شکل جدی شرایط جذب سرخیو آگوئرو را بررسی می کند.

یک رقیب جدی برای بارسا در راه جذب سرخیو آگوئرو

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در پایان فصل به همکاری یک دهه ای خود با سیتیزن ها پایان می دهد و از جمع شاگردان پپ گواردیولا جدا خواهد شد. این در حالی است که به نظر می‌رسد برخی باشگاه‌های بزرگ اروپا از جمله چند باشگاه انگلیسی خواهان جذب آگوئرو هستند.

 

در روزهای گذشته شایعات پیرامون تیم بعدی ستاره آرژانتینی به بیشترین حد خود رسیده است. در ابتدا گفته شد که بلوگرانا محتمل ترین گزینه برای این مهاجم گلزن خواهد بود و حتی اخیراً مدیر برنامه‌های این بازیکن در شهر بارسلونا مشاهده شده بود. در واقع گفته می‌شود که بارسلونا از بیشترین شانس برای به خدمت گرفتن مهاجم آرژانتینی برخوردار است و حتی توافقات لازم برای حضور آگوئرو در نوکمپ صورت گرفته است.

 

 

1595091

 

 

در همین راستا کالچیو مرکاتو از یک رقیب جدید برای بارسا در راه به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو رونمایی کرده است. بر این اساس باشگاه اینتر نیز به شکل جدی وارد کورس رقابت برای به خدمت گرفتن  این مهاجم 32 ساله شده است. در این گزارش ادعا شده که نراتزوری گمان می کند تجربه بالای سرخیو آگوئرو به آنها در لیگ قهرمانان اروپا کمک خواهد کرد و او گزینه بسیار مناسبی برای تقویت خط حمله این تیم خواهد بود.
همچنین کالچیو مرکاتو مدعی شده باشگاه اینتر در صورت ناکامی در جذب آگوئرو برای به خدمت گرفتن ادین ژکو یا الیویه ژیرو تلاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها