کد خبر : 1751995 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 20:26 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

تصمیم قطعی هالند؛جدایی در صورت عدم‌کسب سهمیه

بیلد مدعی شد ارلینگ هالند در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط دورتموند برای جدایی از این تیم فشار خواهد آورد.

تصمیم قطعی هالند؛جدایی در صورت عدم‌کسب سهمیه

به گزارش "ورزش سه"، آینده ارلینگ هالند به یکی از مهم ترین بحث های نقل و انتقالاتی فوتبال اروپا تبدیل شده است. بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره نروژی و گلزن هستند؛ تیم‌هایی نظیر رئال مادرید، بارسلونا، منچستر یونایتد منچستر سیتی و یوونتوس که همگی برای جذب این غول نروژی ابراز علاقه نشان داده اند.

 

با این همه باشگاه دورتموند هرگز نمی خواهد این ستاره گلزن خود را حداقل در تابستان پیش رو به فروش برساند و بارها روی این مسئله تاکید کرده است که ارلینگ هالند فصل آینده نیز کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد اما بر هیچ کس پوشیده نیست که اوضاع نه چندان خوب زنبورها در فصل جاری می تواند بسیاری چیزها را تغییر دهد.

 

 

1595215

 

 

دورتموند در حال حاضر رتبه پنجم بوندسلیگا را به خود اختصاص داده و وضعیت این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا چندان جالب به نظر نمی رسد. در همین راستا بیلد مدعی شده که ارلینگ هالند قصد دارد هر طور که شده در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشد و در صورتی که دورتموند نتواند سهمیه چمپیونزلیگ را کسب کند، او فشار زیادی برای جدایی از این تیم خواهد آورد. در عین حال کسب سهمیه می‌تواند باعث شود که هالند یک فصل دیگر در باشگاه آلمانی به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها