کد خبر : 1752019 | 07 اردیبهشت 1400 ساعت 22:15 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید و پیش فروش پیراهن های ستاره اتریشی

کواترو مدعی شد رئال مادرید حتی پیراهن های داوید آلابا برای فصل آینده را پیش فروش کرده است.

رئال مادرید و پیش فروش پیراهن های ستاره اتریشی

به گزارش "ورزش سه"، از چند ماه پیش مشخص شده بود که ستاره اتریشی بایرن مونیخ بعد از مدت ها حضور در این تیم و رسیدن به تمام افتخارات ممکن با باواریایی ها تصمیم به جدایی گرفته و قصد دارد چالش جدید خود را در خارج از فوتبال آلمان تجربه کند.

 

در این بین گفته شد که داوید آلابا پیشنهادات زیادی از بسیاری تیم ها دریافت کرده اما خودش ترجیح می دهد حرفه اش را در فوتبال اسپانیا و یکی از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا ادامه دهد. با این وجود بارسا از رقابت برای جذب ستاره اتریشی کنار کشید تا حضور داوید آلابا در سانتیاگو برنابئو قطعی به نظر برسد.

 

 

1593774

 

 

از طرفی طی هفته های اخیر اکثر رسانه ها از قطعی شدن حضور آلابا در رئال مادرید خبر دادند و حتی مارکا ادعا کرد که کارهای این انتقال نهایی شده است. در همین ارتباط دپورتیوو کواترو ادعای جدید و جالبی را مطرح کرده است. این منبع مدعی شده که باشگاه رئال مادرید پیراهن های داوید آلابا را برای فصل بعد پیش فروش کرده و شماره این بازیکن هم مشخص شده است.

 

در واقع با این شرایط فقط باید منتظر ماند تا طی هفته‌های آتی انتقال آلابا به رئال مادرید توسط این باشگاه به شکل رسمی اعلام شود.

دیدگاه‌ها