کد خبر : 1752071 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 01:49 | 5.2K بازدید | 2 دیدگاه

اولین 45 دقیقه بدون گل استقلال در ACL

تیم استقلال در نیمه اول بازی امشب موفق به باز کردن دروازه حریف نشد.

اولین 45 دقیقه بدون گل استقلال در ACL

به گزارش ورزش سه، بعد از شکست تیم الدحیل مقابل الشرطه، حساسیت بازی استقلال ایران و الاهلی عربستان چند برابر شد؛ دو تیم 7 امتیازی گروه سوم در شب شکست الدحیل صدرنشین (با 8 امتیاز) این شانس را دارند که با کسب پیروزی در بازی امشب، به تنهایی صدر را مال خود کنند.

 

با توجه به نتیجه بازی رفت که تیم استقلال طی آن با نتیجه 5 بر 2 الاهلی را درهم کوبید، نماینده عربستان با احتیاط بالایی در بازی امشب حضور یافت تا از تکرار چنین نتیجه ای جلوگیری کند. استقلالی ها اما در غیاب شیخ دیاباته نتوانستند در نیمه اول دروازه حریف شان را باز کنند و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

 

در غیاب شیخ دیاباته، استقلالی ها در نیمه اول بازی امشب امیدوار به گلزنی مهدی قایدی و ارسلان مطهری بودند که این اتفاق رخ نداد؛ البته شاگردان فرهاد مجیدی در طول این نیمه شانس های خوبی برای باز کردن دروازه الاهلی داشتند که با بدشانسی آنها را از دست دادند.

 

یکی از نکات مهمی که در پایان نیمه اول بازی امشب باید به آن اشاره کنیم این است که استقلال به عنوان بهترین خط حمله لیگ قهرمانان آسیا 2021 برای اولین بار بعد از 4 بازی، موفق به باز کردن دروازه حریف در نیمه اول نشد. حال باید دید که آیا الاهلی می تواند از گزند خط حمله زهردار استقلال در طول 45 دقیقه دوم هم در امان بماند یا اینکه بالاخره استقلالی ها قفل دروازه حریف عربستانی را باز خواهند کرد؟

دیدگاه‌ها