کد خبر : 1752117 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 10:19 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

بچه‌ها می‌دانند که هنوز هیچ کاری نکرده‌ایم 

عارف رستمی: آقای گل مهم هست و نیست

مهاجم خیبر خرم آباد با زدن ۹ گل در صدر جدول گلزنان لیگ یک قرار گرفته است.

عارف رستمی: آقای گل مهم هست و نیست 

به گزارش ورزش سه، عارف رستمی در مورد شرایط خیبر خرم آباد بعد از پیروزی مقابل ملوان گفت: خدا را شکر چند هفته خوب را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در بازی با ملوان هم همین روند را ادامه دهیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک‌تر کنیم ولی در واقع فعلا کاری نکردیم و باید  بازی‌های بعدی را هم با همین جدیت دنبال کنیم که بتوانیم خودمان را به عنوان گزینه صعود معرفی کنیم.


او در مورد اینکه خیبر خرم‌آباد در یک آمار فوق العاده نیم فصل دوم را بدون باخت پشت سر گذاشته است ادامه داد: در نیم فصل اول بدشانسی خیلی زیادی گریبانگیر ما شد و جوانگرایی هم کرده بودیم ولی در نیم‌فصل دوم با خریدهایی که انجام شد خدا را شکر در حال حاضر تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و  با تجربه است که الان ثمره اش را داریم می‌بینیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم.


این بازیکن در مورد عملکرد خودش و تعداد گل و پاس گل هایش گفت: من ۹  گل زدم و ۴ پاس گل دادم که البته یکی از گل هایم در بازی با ملوان قبول نشد. به فکر آقای گلی هستم ولی ۱۲ هفته  تا پایان فصل باقی مانده است. 
رستمی در پاسخ به این سوال که آقای گل لیگ یک خواهد شد یا خیر گفت: بچه ها همگی در این زمینه به من کمک می‌کنند و اعتماد به نفس بالا است. امیدوارم بتوانم همین روند را ادامه بدهم و آقای گل شوم ولی در نهایت موفقیت تیم مهم است چون الان تیم شرایط خوبی دارد و برنده شدن از هر چیزی مهمتر است.


او در مورد کار کردن زیر نظر عبدالله ویسی هم می‌گوید: آقای ویسی یک مربی رزومه دار است و  قهرمانی از لیگ برتر ایران را دارد و واقعا نکات خوبی آموزش می دهد. با توجه به اینکه بازیکنان خط جلوی ما با تجربه تر هستند من هم نکاتی را می آموزم و سعی می‌کنم خوب کار کنم. آقای ویسی هم نکات خیلی ریزی را به ما گوشزد می‌کند که در مواقع بازی خیلی به کارمان می‌آید.


 رستمی در پایان در مورد دیدار با صنعت نفت آبادان در جام حذفی هم با امید حرف می‌زند: ما بازی اول ما در جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان را پیروز شدیم و دوست داریم دیگر نماینده استان خوزستان را شکست دهیم و  و مرحله بعدی جام حذفی برویم و برای این کار تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.

دیدگاه‌ها