کد خبر : 1752223 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:22 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

دومنک تورنت:

بارها در کنار گواردیولا گریه کردم

دومنک تورنت، دستیار پپ گواردیولا در بایرن مونیخ از روزهای حضور در این تیم به نیکی یاد کرد.

بارها در کنار گواردیولا گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، دومنک تورنت در کنار پپ گواردیولا در سه فصل حضور در بایرن مونیخ روزهای موفقی را سپری کرده و به عناوین متعددی دست یافتند. البته بایرن مونیخ در هر سه فصل در نیمه نهایی مغلوب یک تیم لالیگایی شد و دومنک تورنت فاس کرد بارها در کنار گواردیولا به خاطر رخ دادن این اتفاق گریه کرده است.

 

دومنک تورنت گفت: "وقتی به دوران حضورم در بایرن مونیخ نگاه می کنم، چیزی جز شادی و خوشحالی در خاطرم نمی آید. سه سال فوق العاده در یک باشگاه بزرگ و در شهری زیبا سپری کردیم. من و پپ گواردیولا اغلب در مورد تجربیات مشترک مان در بایرن مونیخ، فتح عناوین قهرمانی فراوان، مهمانی های در رختکن و البته اوکتبرفست صحبت می کنیم.

 

1595982

 

عدم قهرمانی در لیگ قهرمانان در دوران حضور در بایرن مونیخ؟ این مورد واقعا سخت بود، جزئیات کوچکی در لیگ قهرمانان تعیین کننده نتیجه بوده و این روند نشان می دهد که فوتبال گاهی اوقات چقدر ناعادلانه است.

 

لزوما تیمی که بیشتر از بقیه تلاش کرده و بهترین فوتبال را ارائه می دهد قهرمان نخواهد شد و باید در آن مقطع در شرایط مناسبی قرار داشته باشید. البته دیگر نمی توانیم اتفاقات را را تغییر دهیم، اما عدم موفقیت در آن مقطع واقعا دردناک بود و ما بارها کنار هم گریه کردیم.

 

پیروزی 8-2 بایرن مقابل بارسلونا؟ من عضو بارسا هستم و اگر به شما بگویم که این باخت من را ناراحت نکرد دروغ می گویم .مسئله فقط مغلوب شدن نبود، زیرا ممکن است شما در برابر بایرن شکست بخورید، بلکه موضوع اصلی نتیجه سنگین بود. من بعد از آن مسابقه شوکه شدم و من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم."

دیدگاه‌ها