کد خبر : 1752229 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 18:45 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

محک خط میانی گل گهر در خلا ناخواسته (عکس)

گل گهر دو بازی پیش روی خود را در غیاب هافبک دفاعی ثابت خود انجام خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر سیرجان نمایش قابل توجهی در سال 1400 داشته است. این تیم هر سه بازی خود در لیگ برتر را در سال جدید با پیروزی پشت سر گذاشته و در جام حذفی نیز در مرحله یک هشتم نهایی حضور دارد. این تیم برای راهیابی به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی فردا باید پارس جنوبی جم را از پیش رو بردارد. شاگردان قلعه نویی بعد از این دیدار، به مصاف فولاد در لیگ برتر خواهند رفت.

 

سیرجانی ها در هر دو دیدار یاد شده علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی، ثابت خود را در اختیار نخواهند داشت. علیزاده بازی فردا مقابل پارس جنوبی در چارچوب جام حذفی را به دلیل اخراج در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مس کرمان از دست داده است. او همچنین در بازی بعدی گل گهر مقابل فولاد در لیگ برتر هم به دلیل دریافت کارد زرد مقابل نفت و 4 کارته شدن غایب خواهد بود.

 

غیبت علیزاده در این دو دیدار می تواند یک محک جدی برای خط میانی تیم گل گهر باشد؛ جایی که این بازیکن به خوبی توانسته در فصل جاری آن را پوشش دهد. علیزاده در این فصل 19 بازی برای گل گهر در لیگ برتر انجام داده و در تمامی بازی ها نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشته است. او در طول این 19 بازی فقط یک بار در دقیقه 71 بازی با پدیده تعویض شده و در سایر دیدارها تا پایان در زمین حضور داشته است.

 

به این ترتیب باید که گل گهر در غیاب علیزاده که تک گل سه امتیازی این تیم مقابل صنعت نفت در هفته بیست و یکم لیگ برتر را هم به ثمر رساند چه شرایطی را تجربه خواهد کرد؟

 

1595988

دیدگاه‌ها