کد خبر : 1752264 | 08 اردیبهشت 1400 ساعت 20:59 | 21.5K بازدید | 3 دیدگاه

در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه؛ 

محرم نویدکیا سپاهان را تغییر می‌دهد؟

دیدار برابر خوشه طلایی ساوه شاید فرصتی برای حضور ثابت بازیکنانی در ترکیب سپاهان باشد که در طول فصل کمتر فرصت بازی به دست آورده اند.

محرم نویدکیا سپاهان را تغییر می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، اولین دیدار طلایی پوشان اصفهانی در جام حذفی مقابل مس رفسنجان برگزار شد و محرم نویدکیا که از کیفیت خوب شاگردان محمد ربیعی آگاه بود، با ترکیب زیر که همان ترکیب مورد نظرش در رقابت های لیگ برتر بود، بازی را آغاز کرد: 


پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، یاسین سلمانی، سروش رفیعی، محمد کریمی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده. 


این مسابقه در پایان با گلی که سپاهان در وقت های اضافی به ثمر رساند، در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم در یک بازی سخت و پرفشار با پیروزی 2 بر 1 اصفهانی ها در ورزشگاه نقش جهان همراه شد و حالا آنها برای عبور از مرحله یک هشتم نهایی باید روز آینده در ورزشگاه شهید چمران که شرایط مساعدی از لحاظ چمن هم ندارد، به مصاف شاگردان وحید بیاتلو بروند.


سپاهان یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ بیستم به شمار می آید که البته از همین حالا آنها کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دنبال می کنند و همین موضوع به علاوه وقفه زیادی که در مسابقات شاهد هستیم، شاید مانع از حضور بازیکنان نیمکت نشین نظیر استنلی کی روش، روح الله باقری، رضا میرزایی، حامد بحیرایی و .. شود.


از سوی دیگر اما کیفیت بازیکنان نیمکت نشین سپاهان به هیچ وجه پایین تر از بازیکنان اصلی نیست و شاید در مقابل خوشه طلایی که یکی از تیم های میانه جدولی لیگ یک به شمار می رود، محرم نویدکیا به بازیکنانی نظیر استنلی کی روش از ابتدا میدان دهد.


مسابقه دو تیم خوشه طلایی ساوه و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار می شود و باید دید در این بازی محرم نویدکیا که در دیدار برابر پرسپولیس را نیز در پیش دارد، از چه ترکیبی استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها