کد خبر : 1752299 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 02:07 | 79.3K بازدید | 13 دیدگاه

بازیکنانم در رختکن شادی نکردند؛

گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد در نیمه دوم تاکتیک تیمش را چندان تغییر نداده است.

گواردیولا: در بازی برگشت فقط یک چیز می خواهم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با ارائه عملکردی درخشان در نیمه دوم دیدار مقابل پاری سن ژرمن 1-2 در فرانسه به برتری رسید تا در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار بگیرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد شاگردانش در مسابقه برگشت در انگلیس نیز قادر به ارائه نمایش همیشگی خود باشند.

 

پپ گواردیولا گفت: "خوشحالم که بعد از کسب این پیروزی و در رختکن، بازیکنان خیلی آرام بودند و هیچ تشویق و سر صدایی به پا نکردند، زیرا ما می دانیم که ممکن است در بازی برگشت هر اتفاقی رخ بدهد. در نیمه دوم تغییر زیادی ایجاد نکردیم و ما فقط از بچه ها خواستیم که فوتبال خود را بازی کرده و شخصیت تیمی شان را نشان دهند. حتی اگر قرار به باختن است هم حداقل باید تلاش کرده و خودمان باشیم.

 

1596066

 

ما خیلی خوب شروع کردیم، اما سپس دروازه ما باز شد. در ابتدا ، ما آنطور که باید بازی نکردیم و آرامش نداشتیم. البته به میدان رفتن در برابر بازیکنانی چون نیمار، آنخل دی ماریا و کیلیان امباپه کار آسانی نیست. ما باید هنگام مالکیت توپ تهاجمی تر عمل می کردیم. اما در ادامه توانستیم به بازی بازگردیم و حالا با نتیجه ای خوب به منچستر سفر می کنیم.

 

در نیمه دوم تلاش کردیم بازی همیشگی خود را در مقابل پاری سن ژرمن ارائه بدهیم. ما سعی کردیم ارتباط بازیکنانی چون مارکینوش، مارکو وراتی و لئواندرو پارادس با نیمار را قطع کرده و اجازه بازیسازی به حریف ندهیم. مهار نیمار و امباپه، دو بازیکن استثنایی حریف خیلی خوب بود. آیا پاریس در خارج از خانه تیمی بهتر است؟ شاید آنها دوباره این کار را انجام دهند. برای رسیدن به فینال باید با شخصیت همیشگی مان بازی کنیم و برنامه ما در مسابقه برگشت این است.

 

در کل از عملکرد تیمی راضی هستم. یک نیمه دیگر بازی در راه است ما 90 دقیقه بیشتر فرصت داریم تا آنها را شکست دهیم. تمام چیزی که من در بازی برگشت می خواهم این است که خودمان باشیم. ما نمی خواهیم راهی متفاوت پیدا کنیم و امیدوارم بتوانیم تصمیمات درست در بازی پیاده کنیم."

دیدگاه‌ها