کد خبر : 1752446 | 09 اردیبهشت 1400 ساعت 22:13 | 27.1K بازدید | 1 دیدگاه

شگفتی سازی ملوان با گل زیبای زکریا مرادی

ملوان نیمه ی نخست بازی با نساجی را یک بر صفر به سود خود به پایان برده است و زننده گل ملوان زکریا مرادی بود. بازیکنی که عضو باشگاه استقلال تهران بود و به بهانه گذراندن دوران خدمت به انزلی رفته است.

شگفتی سازی ملوان با گل زیبای زکریا مرادی

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در حمله بود که مدافع راست تیم ملوان توپ گیری کرد و توپ به زکریا مرادی رسید. او بعد از یک و دوم با هافبک میانی آهنگ دروازه نساجی را در پیش گرفت و بعد از طی مسیر طولانی مدافع مستقیم خود را هم کنار گذاشت و بعد از ورود به محوطه جریمه نساجی شوت زد که شوت او به زاویه ی مخالف رفت و تبدیل به گل شد. توپ گیری از منطقه یک سوم ملوان آغاز شد و زکریا مرادی این منطقه را تا محوطه جریمه نساجی پیشروی کرد تا شوت بزند. زکریا مرادی بعد از باز کردن دروازه نساجی از فرط شادی پیراهنش را از تن در آورد که داور هم به او کارت زرد نشان داد.

 

1596267


زکریا مرادی اینجا مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و با ورود به محوطه ی جریمه ی نساجی اقدام به شوتزنی کرد که شوتش تبدیل به گل شد.

 

 

ملوان در جام حذفی یکی از تیم های پرافتخار به حساب می آید و همیشه با جدیت در این مسابقات شرکت کرده است. ملوان در آخرین بازی انجام داده در لیگ یک در خانه در برابر خیبر خرم آباد دو بر صفر شکست خورد. مازیار زارع به دلیل مصاحبه علیه فدراسیون فوتبال از همراهی تیم ملوان در این بازی محروم شده است و از روی سکوها بازی را دنبال می کند.

 

1596292

 

1596293

 

ملوان در صورتی که موفق به شکست نساجی در استادیوم شهید وطنی قائمشهر شود دست به کار بزرگی زده است.  نیمه ی دوم بازی آغاز شده است و نتیجه بازی هنوز تغییر نکرده است.

دیدگاه‌ها