کد خبر : 1752777 | 11 اردیبهشت 1400 ساعت 13:08 | 215.8K بازدید | 15 دیدگاه

نتایج عجیب تحقیقات پلیس؛

باورنکردنی؛ دستی دستی مارادونا را کشته اند!

تحقیقات موید غفلت های فراوان در مقطع فوت مارادونا، اسطوره محبوب دنیای فوتبال بوده است.

باورنکردنی؛ دستی دستی مارادونا را کشته اند!

به گزارش "ورزش سه"، حواشی فوت نابهنگام مارادونا هنوز تمام نشده است. مارادونا که به تازگی از بیمارستان مرخص شده، در ماه نوامبر و در سن 60 سالگی، در خانه خود بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. در این چند ماه پس از مرگ مارادونا، اعضای خانواده و دوستان نزدیک او از عملکرد نامناسب کادر پزشکی شکایت کرده و مدعی شدند این اسطوره آرژانتینی باید مدت طولانی تری در بیمارستان بستری می شده است.

 

اکنون نتایج تحقیقات منتشر شده که نشان می دهد اگر مارادونا بهتر از سوی کادر پزشکی مراقبت می شد شانس بیشتری برای زنده ماندن داشت، اما این مراقبت ها ناکافی ناقص و توام با بی احتیاطی بوده است.

 

1580306

 

تحقیقات نشان داد که پزشکان شخصی مارادونا به وضوح می دانستند که این وضعیت می تواند منجر به مرگ شود، اما نسبت به شرایط بی تفاوت بوده و رویکرد خود را تغییر ندادند. آنها سلامتی بیمار خود را به دست شانس سپرده بودند.

 

پزشکان اصرار داشتند که خود مارادونا خواستار مرخص شدن از بیمارستان و بازگشت به خانه اش در تیگرس شده است. با این حال این تحقیقات موید آن است مارادونا در آن زمان به طور کامل از سلامت ذهنی برخوردار نبوده و بنابراین شرایط تصمیم گیری در مورد سلامتی و مراقبت از خود را نداشته است.

 

تکان دهنده ترین قسمت این تحقیقات نشان داد که آمبولانس 12 ساعت پس از نشان دادن اولین علائم نارسایی عضو مارادونا در محل حاضر شده است. در بخشی از تحقیقات آمده است: "مارادونا حداقل 12 ساعت قبل از ساعت 12:30 در تاریخ 25/11/2020 در حال مرگ بوده و این بدان معناست که او پیش از علائمی آشکار از یک دوره بیماری طولانی مدت را نشان داده است. بنابراین می توانیم نتیجه بگیریم که بیمار قبل از ساعت 12:30 مورد معاینه قرار نگرفته است."

 

1569454

دیدگاه‌ها