کد خبر : 1752876 | 12 اردیبهشت 1400 ساعت 01:14 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

میلان 2-0 بنوونتو: اینزاگی به میلان خیانت نکرد

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 بنوونتو را شکست بدهد.

میلان 2-0 بنوونتو: اینزاگی به میلان خیانت نکرد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که با دو شکست مقابل ساسولو و لاتزیو، به رتبه پنجم جدول سری آ سقوط کرده بودند، با پیروزی در دیدار امشب مقابل بنوونتو، تیمی که هدایت آن را پیپو اینزاگی برعهده دارد، به طور موقت به رتبه دوم بازگشتند.

میلانی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها 6 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول بازی رسیدند. روی یک حرکت تیمی هماهنگ بود که با پاس سائلماکرز، هاکان چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

 

1597070

 

برتری میلانی ها بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. بازی با همین روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 30، تئو هرناندز که پشت محوطه جریمه بنوونتو صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت محکم شانس خود را امتحان کرد اما ضربه او را مونتیپو با یک شیرجه به موقع دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این بازیکنان میلان بودند که حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند و چیزی نمانده بود که در سومین دقیقه از وقت های تلف شده به گل دوم برسند اما واکنش خوب دروازه بان بنوونتو مانع گلزنی زلاتان شد و نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در دقیقه 53 چیزی نمانده بود که بنوونتو به گل تساوی برسد اما یاگو فالکه که با پاس لاپادولا صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را از کنار دروازه به بیرون زد.

پس از آن میلانی ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 60 اختلاف را به دو گل افزایش دادند. ابتدا این تئو هرناندز بود که با یک پاس در عمق، زلاتان را در موقعیت گلزنی قرار داد اما ضربه ستاره سوئدی را مونتیپو برگشت داد. ولی توپ برگشتی به تئو هرناندز رسید و او دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

 

1597072

 

بعد از این گل تیم میهمان برای دقایقی پیش کشید اما پس از آن بار دیگر بازیکنان میلان بر بازی مسلط شدند و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، تلاش میلانی ها برای زدن گل بعدی افزایش پیدا می کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 2-0 این روسونری به پایان رسید.

دیدگاه‌ها