کد خبر : 1753099 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 02:00 | 36K بازدید | 3 دیدگاه

آلفرد شرودر:

بارسا هنوز زنده است؛ برای قهرمانی می جنگیم

دستیار رونالد کومان پس از برتری بارسا بر والنسیا به تمجید از بازیکنان پرداخت و گفت که شانس مسلم قهرمانی هستند.

بارسا هنوز زنده است؛ برای قهرمانی می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب بدون حضور رونالدو کومان محروم روی نیمکت توانست والنسیا را در مستایا 2-3 شکست دهد. در این بازی بارسا ابتدا عقب افتاد ولی سپس لیونل مسی(2گل) و گریزمان ورق را برگرداندند. بارسا به این سه امتیاز نیاز حیاتی داشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

آبی اناری ها مشترک با رئال در رده سوم قرار دارند و فاصله با اتلتیکوی صدرنشین دو امتیاز است.

 

 

1597464

 

 

آلفرد شرودر دستیار کومان که امروز از روی نیمکت تیم را هدایت می کرد، به خبرنگاران گفت:« بازی برابر والنسیا تحت هر شرایطی سخت است. پس از گل والنسیا، تیم تمرکزش را از دست نداد و شخصیت خودش را ثابت کرد.این یک پیروزی بسیار باارزش بود.»

 

شرودر ادامه داد:« نگاه مان به رئال و اتلتیکو نیست. باید روی خودمان و 4 بازی بعدی تمرکز داشته باشیم. هر بازی مثل یک فینال خواهد بود و باید بگویم که به این تیم و بازیکنان ایمان داریم. ژانویه فاصله ای بسیار زیاد با اتلتیکو داشتیم و کسی برای مان شانس قائل نبود ولی الان ببینید که کجای جدول هستیم. سه ماه اخیر بسیار عالی بوده ایم و حالا شانس مسلم قهرمانی هستیم.»

 

 

1597456

 

 

شرودر در مورد بازی با اتلتیکو گفت:« واقعا بازی مهمی است ولی پس از این ما سه بازی دیگر نیز خواهیم داشت که به یک اندازه اهمیت دارند. باید بازی به بازی پیش رفت. ما هنوز زنده ایم و برای قهرمانی می جنگیم.»

 

گل های والنسیا:« گل دوم شان غیر قابل مهار بود ولی روی گل اول فکر می کنم بازیکن والنسیا  مانع حرکت تراشتگن شد. در مجموع عملکرد دفاعی ما قابل قبول بود.»

 

دیدگاه‌ها