کد خبر : 1753155 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 12:47 | 20.8K بازدید | 1 دیدگاه

تمجید از وینگر جوان سیتی؛

گواردیولا: تورس در سیتی مرد شد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، ضمن تمجید از فرن تورس، ستاره جوان سیتیزن ها، گفت که او توانایی تحمل طبیعت جنگنده و فیزیکی لیگ برتر را دارد.

گواردیولا: تورس در سیتی مرد شد

به گزارش "ورزش سه"، فرن تورس، ستاره بیست ساله منچسترسیتی، در پیروزی 2-0 سیتیزن ها برابر کریستال پالاس گلی حساس را برای شاگردان گواردیولا به ثمر رساند و برتری سیتی را به دو گل افزایش داد. سیتی اکنون تنها سه امتیاز دیگر با کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در این فصل فاصله دارد.

پپ گواردیولا درباره تورس که در تابستان گذشته به سیتیزن ها پیوسته بود، گفت: "فرن گل های زیادی زده است، اما امروز اولین بازی بود که من دیدم او قادر به تحمل شدت فیزیکی بودن لیگ برتر هست."

 

1597573

 

گواردیولا همچنین اضافه کرد مهاجم سابق والنسیا که تابستان گذشته با 24 میلیون یورو به سیتیزن ها پیوست، زمانی که به منچسترآمد تنها یک پسربچه بود.

گواردیولا گفت: "او یک پسربچه بود و حالا مرد شده است. داشتن چنین حالت تهاجمی در لیگ برتر خیلی خوب است."

با وجود تغییرات فرهنگی آشکار و تغییر کلی در سبک زندگی در چنین سنی، فرن تورس در اولین فصل حضور خود در سیتی، به ویژه در مرحله گروهی چمپیونزلیگ، بسیاری را تحت تأثیر قرار داده است.

 

1597575

 

تمام عواطف و سرخوردگی های تورس پس از یک فصل ابتدایی بسیار سخت در منچستر سیتی، آن هم با توجه به شرایط سختی که قرنطینه در اثر ویروس کرونا برای زندگی در شهر و کشوری جدید برای ستاره 20 ساله به وجود آورده بود، پس از به ثمر رساندن گل دوم سیتیزن ها مشهود بود.

تورس پس از زدن این گل دقایقی را با حالی منقلب اشک ریخت و هم تیمی هایش به او دلداری دادند.

اشک های تورس در جامعه فوتبال هم مورد توجه قرار گرفت و بسیاری یادآوری کردند که فوتبال در دوران قرنطینه چقدر برای فوتبالیست ها حتی آنهایی که سالم و سرحالند و دستمزد خوبی نیز دریافت می کنند، سخت بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها