کد خبر : 1753165 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 13:42 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

جزئیات برگزاری اردوی تیم ملی در کیش

تیم ملی برای برگزاری اردو پیش از سفر به بحرین، در کیش حضور خواهد یافت و این جزیره مشکلی از بابت پذیرایی از تیم ملی ندارد.

جزئیات برگزاری اردوی تیم ملی در کیش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران روز چهارم خرداد ماه در تهران تشکیل اردو خواهد داد؛ این تیم پس از برگزار تمرینات خود طی روزهای پنجم و چهارم در تهران، روز ششم خرداد برای برپایی اردو پیش از حضور در بحرین، به جزیره کیش سفر خواهد کرد. موضوع حضور تیم ملی در کیش حواشی و ابهامات زیادی به همراه داشته اما بر اساس اعلام سرپرست تیم، همه چیز برای برگزاری اردو در جزیره آماده است.

 

مجتبی خورشیدی امروز با تکذیب حواشی اخیر در مورد حاضر نبودن مکان تمرین تیم ملی در کیش، اعلام کرد که ملی پوشان پیش از سفر به بحرین در این جزیره اردو می زنند و ادامه داد: فکر نمی کنم که این گونه باشد. حداقل زمانی که ما برای بازدید رفتیم، آقای اسکوچیچ خیلی راضی بودند و خود ایشان اعتقاد داشتند که تغییرات زیادی نسبت به آن چه که قبلا دیده بودند، صورت گرفته است. ایشان قبلا یک بار هم از آنجا بازدید کرده بودند و تلاش مسئولان برای رفع نواقص شبانه روزی و چشمگیر بود. زمین همین الان استانداردهای لازم را دارد و یکی دو بخش از کناره های آن چمن کم پشتی دارد که قول دادند تا یک هفته آینده آن را هم آماده کنند.

تیم ملی حدود سه هفته دیگر راهی اردوی کیش خواهد شد و به عقیده سرپرست تیم تا آن زمان نواقصی که باقی مانده نیز حل خواهد شد. او با تاکید بر این موضوع گفت: ما 23-24 روز دیگر به آنجا خواهیم رفت و تا آن زمان مشکلات کاملا حل خواهد شد.

 

یکی از مشکلاتی که هنوز حل نشده، مشکل نورافکن است که خورشیدی در مورد آن نیز گفت: نورافکن ها باید به لوکس دلخواه ما برسد. قول دادند که تا 2500 لوکس برسانند. لامپ ها خریداری شده و مهندسین مشغول نصب آنها هستند.

 

از مهمترین دلایل انتخاب کیش برای اردوی تیم ملی، تشابه آب و هوایی و اقلیمی این جزیره با محل انجام 4 بازی سرنوشت ساز تیم ملی در کشور بحرین است. سرپرست تیم ملی با تاکید بر اینکه زمان تمرینات بر اساس زمان بازی ها تعیین می شود گفت: کار کارشناسی در این مورد صد در صد انجام شده است. نظر آقای اسکوچیچ هم این بوده که زمان تمرینات تیم ملی مهم است و به دنبال این هستند که بدن بازیکنان را آرام آرام با فضای فوتبالی که قرار است بازی کنیم آداپته کنیم.

دیدگاه‌ها