کد خبر : 1753249 | 13 اردیبهشت 1400 ساعت 21:20 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادوارد مندی:

فصل آینده بهترین ورنر و هاورتز را خواهیم دید

ادوارد مندی، دروازه بان سنگالی چلسی، از تیمو ورنر و کای هاورتز در برابر انتقادات دفاع کرد.

فصل آینده بهترین ورنر و هاورتز را خواهیم دید

به گزارش "ورزش سه"، تیمو ورنر و کای هاورتز در نقل و انتقالات تابستانی با سر و صدای زیادی پا به استمفوردبریج گذاشتند. در حالی که انتظار می‌رفت آنها بتوانند با ارائه نمایش های فوق العاده قیمت بالای خود را توجیه کنند اما تا به اینجا چنین اتفاقی رخ نداده و عملکرد این دو ستاره آلمانی با انتقاداتی مواجه بوده است.

 

با این همه ادوارد مندی معتقد است که این دو بازیکن به زودی به فرم فوق العاده خود دست خواهند یافت. دروازه بان سنگالی چلسی گفت: " آنها بازیکنان خوبی هستند. آنها بازیکنان جوانی هستند و اولین بار است که به کشور دیگری نقل مکان می کنند.  من فکر می کنم برای تنظیم خود و درک لیگ برتر به چند ماه زمان نیاز داشتند اما من هر روز آنها را می بینم و می دانم که چقدر خوب هستند. من برای آنها خوشحالم زیرا کیفیت خود را در زمین نشان داده اند.

 

 

1580224

 

 

فصل آینده 100 درصد بهترین تیمو و کای را خواهیم دید. حتی امسال نیز از عملکرد خوب آنها لذت برده ایم و برای مان مهم هستند."

 

مندی در رابطه با روند آماده سازی چلسی برای دیدار برگشت برابر رئال مادرید گفت: " منتقل شدن از یک بازی لیگ قهرمانان به یک مسابقه لیگ برتر اصلا آسان نیست اما این کار را به خوبی انجام دادیم. سرمربی می دانست که تمرکز روی دیدار برابر فولام کار بسیار دشواری بود اما با وجود فشار آنها ما شروع خوبی داشتیم. صادقانه بگویم ما مقابل فولام پیروز شدیم اما بازی بسیار دشواری بود. اکنون باید ریکاوری کرده و روی دیدار برابر رئال مادرید تمرکز کنیم. هنوز در نیمه نهایی هستیم و هیچ چیز برنده نشده ایم."

 

 

1594684

دیدگاه‌ها