کد خبر : 1753276 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 00:21 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

الشرطه کادرفنی عراقی اش را اخراج کرد

باشگاه الشرطه به دلیل کسب نتایج نامطلوب در لیگ قهرمانان آسیا و حذف از این رقابت ها، کادرفنی عراقی اش را برکنار کرد.

الشرطه کادرفنی عراقی اش را اخراج کرد

به گزارش "ورزش سه"، کسب نتایج بد در لیگ قهرمانان آسیا که با حذف الشرطه از گروه سوم این رقابت ها همراه بود، برای کادرفنی عراقی این تیم سنگین تمام شد و مدیریت باشگاه با انتشار بیانیه ای، خبر از پایان همکاری با آنها خبر داد.


در بیانیه ای که توسط باشگاه الشرطه منتشر شد، آمده است که: هیئت اداری باشگاه ورزشی الشرطه از دستیاران کادر مربیگری تیم متشکل از هیثم الشبول، حسین عبدالوحید و مربی دروازه بان عماد هاشم به دلیل تلاش فراوان در طول حضورشان در این تیم ، تشکر و قدردانی فراوان می کند. 


در پایان این بیانیه آمده است: این افراد در طول دوران حضور الشرطه، چه در لیگ و چه در مسابقات قهرمانی آسیا برای باشگاه زحمت فراوانی کشیده اند که از آنها تشکر به عمل می آید. باشگاه الشرطه برای آنها در حرفه بعدی خود در باشگاه ها یا تیم های دیگر آرزوی موفقیت می کند.


چند روز پیش نیز اخباری درخصوص دخالت وزارت در باشگاه الشرطه منتشر شد. طبق اخبار قبلی، عثمان الغانمی وزیر داخلی کشور عراق قصد تشکیل یک نهاد موقت برای مدیریت باشگاه الشرطه  پس از نتایج ضعیف در مسابقات قهرمانی آسیا و هدر دادن بیش از 80 میلیارد دینار در طول 4 سال را دارد. 


به گفته الغانمی، نیمی از مبالغ هدر رفته توسط مدیریت فعلی، برای ساخت یک استادیوم مجهز در کشور عراق کافی بوده ولی الشرطه با صرف این هزینه های گزاف، دستاوردی در این سالها نداشته است.

 

1597737

دیدگاه‌ها