کد خبر : 1753372 | 14 اردیبهشت 1400 ساعت 19:16 | 37.2K بازدید | 10 دیدگاه

قوانین فرهاد برای تمرکز بیشتر بازیکنان روی تمرین

نه مصاحبه، نه اینستاگرام، نه عکس؛ استقلال در خفا!

سرمربی استقلال قوانین جدیدی را برای دوری تیمش از حواشی در نظر گرفته است.

نه مصاحبه، نه اینستاگرام، نه عکس؛ استقلال در خفا!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی در سومین دوره سرمربیگری اش در استقلال نشان داده که با هر شیوه ای سعی می‌کند تیمش را از حواشی دور نگه دارد. سرمربی جوان آبی ها که بعد از کرونایی شدن تعداد کثیری از اعضای تیمش در تعطیلات نوروز تصمیم به وضع قوانین سفت و سخت برای شاگردانش گرفت حالا در بازگشت از لیگ قهرمانان آسیا نیز این قوانین را ادامه می‌دهد.


مجیدی که بعد از بازگشت اعضای استقلال به تهران دو روز تمرینات تیمش را تعطیل کرد امروز کار را برای مسابقات بعدی لیگ برتر استارت زد. در شروع کار اما سرمربی استقلال با بازیکنانش درباره مسائل مختلف صحبت کرد و از آنها خواست در حفظ نظم و انضباط تیمی کوشا باشند.


مجیدی با وجود کسب نتایج خوب در بازی های گذشته لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانش اعلام کرده حق انجام مصاحبه با هیچ کدام از رسانه‌ها را ندارند. سرمربی استقلال همچنین به بازیکنانش هشدار داده از پرداختن به هرگونه حاشیه ای در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی بپرهیزند و تمرکزشان روی تمرینات و مسابقات باشد.

 

 

1511160

 


جالب اینکه رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال که در گذشته اخبار مربوط به تمرینات و تیم را پوشش می‌دادند نیز با نظر مجیدی دیگر این کار را نمی‌کنند تا تیم کاملا در سکوت خبری کارش را دنبال کند. از این رو اخبار تیم هم به صورت رسمی از باشگاه بیرون نمی‌آید. حتی بخش یک دقیقه ای مرور اخبار استقلال که هرروز ساعت 4:44 عصر از سایت رسمی باشگاه پخش می‌شد هم دیگر فعالیت نمی‌کند.


در این شرایط فقط هر دوشنبه حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال مطالبی را درباره موضوعات مختلف بیان می‌کند. به خاطر شیوع ویروس کرونا هم که حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در تمرینات ممنوع است و عملا اخبار باشگاه به طور رسمی منتشر نمی‌شود.


این سیاست مجیدی شامل تصاویر تمرینات هم می‌شود و عکاس باشگاه استقلال دیگر مانند گذشته هرروز تصاویر مربوط به تمرینات را در سایت قرار نمی‌دهد تا هواداران و اصحاب رسانه از این مساله نیز منتفع نشوند.


حال باید دید این سیاست سکوت در استقلال که توسط فرهاد مجیدی در نظر گرفته شده تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و استقلالی‌ها چگونه کارشان را ادامه می‌دهند.

دیدگاه‌ها