کد خبر : 1753424 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:07 | 25.7K بازدید | 11 دیدگاه

وراتی: سیتی لایق صعود به فینال بود

مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن مدعی شد منچسترسیتی لایق صعود به فینال بوده است.

وراتی: سیتی لایق صعود به فینال بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب در خانه سیتی با دو گل مغلوب شد تا شانسی برای صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان نداشته باشد. مارکو وراتی معتقد است تیمش در مسابقه امشب خوب بازی کرده و منچسترسیتی همانند دیدار رفت با اولین موقعیت خود به گل رسیده است.

 

مارکو وراتی گفت: "سیتی لیاقت این صعود را داشت، زیرا آنها شش یا هفت سال است با یک سرمربی کار می کنند و این اولین فینال آنها خواهد بود. اما ما نیز باید از عملکرد خود تمجید کنیم، زیرا در دو سال گذشته به فینال و نیمه نهایی رسیده ایم. باید به این روند ادامه دهیم و سرمربی ما فقط 5 ماه است که اینجا بوده است. وقتی شما در برابر تیم های بزرگ بازی می کنید، حمله کردن بدون ایجاد خطر از سوی حریف آنهم برای 90 دقیقه غیرممکن است.

 

1596081

 

ما تا زمان دریافت کارت قرمز به صعود باور داشتیم. ما موقعیت های زیادی ایجاد کرده و خیلی بهتر از آنها بازی کردیم. اما مثل دیدار رفت سیتی از اولین موقعیتی که داشت به گل رسید. وقتی در مقابل تیم های بزرگ بازی می کنید شرایط اینگونه است.

 

ما تا انتها مبارزه کردیم، می توانیم در چشمان همدیگر نگاه کرده و بگوییم همه کار را برای صعود امتحان کردیم. در این دو سال به صورت متوالی به نیمه نهایی آخر رسیده ایم، حالا نمی دانم چه بگویم، ما می خواستیم به فینال برسیم و این اتفاق رخ نداد. ما باید به آینده باور و ایمان داشته باشیم زیرا بالاخره یک روز به عنوان قهرمانی دست می یابیم."

دیدگاه‌ها