کد خبر : 1753425 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 02:32 | 39.2K بازدید | 13 دیدگاه

گواردیولا: مردم فکر می کنند فینال رفتن آسان است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی صعود به فینال لیگ قهرمانان را دشوار توصیف می کند.

گواردیولا: مردم فکر می کنند فینال رفتن آسان است

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب با دبل ریاض محرز در خانه خود با دو گل پاری سن ژرمن را مغلوب کرده و با اقتدار راهی فینال لیگ قهرمانان شد. پپ گواردیولا، سرمربی موفق سیتیزن ها در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد تیمش پرداخته و پاری سن ژرمن را رقیبی دشوار و بزرگ خواند.

 

پپ گواردیولا گفت: "این افتخار بزرگ برای همه ما و باشگاه است. در ابتدا فکرم درگیر بازیکنانی است که امروز در ترکیب قرار نگرفتند. من می دانم که این موضوع برای آنها همیشه بسیار سخت است. آنها نیز تمایل به حضور در ترکیب دارند، اما همه در این فصل لیگ قهرمانان برای رسیدن به فینال کمک کرده اند.

 

1598003

 

حالا زمان لذت بردن از این پیروزی فرا رسیده است. یک قدم تا فتح لیگ برتر فاصله داشته و دو الی سه هفته فرصت داریم تا برای فینال لیگ قهرمانان آماده شویم.

 

پاری سن ژرمن با بازیکنان زیادی مانند مارکو وراتی، لئواندرو پارادس، آندره هررا، نیمار و آنخل دی ماریا در وسط زمین حضور داشتند. امروز نحوه سبک ما فوق العاده بود و در مجموع موفق به کسب پیروزی 1-4 آنهم برابر تیمی که بارسلونا و بایرن مونیخ را در مراحل قبل شکست داده شدیم و حالا زمان جشن گرفتن است.

 

این اولین بار نیست شاهد کیفیت ادرسون بوده ایم. او دروازه بانی است که از دید بالا و کیفیت فوق العاده برای ارسال پاس برخوردار است. در تیم ما بهترین گزینه برای ارسال پای های بلند را باید ادرسون دانست و در ادامه نیز الکس زینچنکو بسیار باهوش عمل کرده و کار را تمام کرد.

 

1597683

 

پاری سن ژرمن رقیب بزرگی است. آنها سال گذشته نایب قهرمان شده و در لیگ فرانسه هر ساله قهرمان لیگ می شوند. آنها تا پایان جنگیده و مانند یک تیم بزرگ بودند. مردم معتقدند که حضور در لیگ قهرمانان اروپا آسان است و تصور می کنند چون در گذشته این اتفاق رخ داده شما باید حتما به فینال لیگ قهرمانان برسید.

 

منچستریونایتد فقط به خاطر لیز خوردن جان تری قهرمان شد. یونایتد در دقیقه آخر در نیوکمپ برنده شد. رئال مادرید در 93 دقیقه مقابل اتلتیکو پیروز شد و این رقابت ها بسیار دشوار است. ما این فصل در 11 بازی پیروز شده و فقط با پورتو مساوی کردیم. اکنون سه هفته فرصت داریم تا برای فینال آماده شویم."

 

دیدگاه‌ها