کد خبر : 1753494 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 13:58 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

اشلی یانگ:

خشم هواداران یونایتد از گلیزرها به سال‌ها قبل برمی‌گردد

اشلی یانگ، ستاره سابق منچستریونایتد، می گوید که هواداران این تیم سال ها است که خواهان تغییر در این باشگاه هستند.

خشم هواداران یونایتد از گلیزرها به سال‌ها قبل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، اشلی یانگ که سابقه 9 سال حضور در منچستریونایتد را دارد درباره اعتراضات گسترده هواداران این تیم در روز یکشنبه که منجر به لغو بازی یونایتد برابر لیورپول شده صحبت کرده و معتقد است که خشم هواداران یونایتد از گلیزرها به سال ها قبل بازمی‌گردد.

روز یکشنبه هزاران نفر از هواداران عصبانی یونایتد در اطراف ورزشگاه اولدترافورد و هتل محل اقامت بازیکنان این تیم تجمع کردند و خواهان رفتن گلیزرها از باشگاه شدند. این اعتراضات به داخل ورزشگاه هم کشیده شد و برای ساعاتی اولدترافورد صحنه تاخت و تاز هواداران عصبانی یونایتد بود. در نهایت با دخالت پلیس اعتراضات خاتمه یافت اما مسابقه یونایتد برابر لیورپول که قرار بود همان روز در اولدترافورد برگزار شود، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

 

1598125

 

یانگ که سال های زیادی برای منچستریونایتد بازی کرده بود در ژانویه سال 2020 به اینتر پیوست. او معتقد است که ماجرای پروژه شکست خورده سوپرلیگ، تنش و نارضایتی را که سال ها بود بین هواداران و گلیزرها وجود داشت به نقطه جوش رسانده است.

 

1598126

 

یانگ گفت: "بسیاری می گویند که این اعتراضات به خاطر مسئله سوپرلیگ رخ داده اند، اما من هواداران یونایتد را می شناسم و این تنها دلیل اعتراض آنها نیست.

این اختلاف با مالکان به سال ها سال قبل برمی گردد و هواداران الان می خواهند حرف خود را به کرسی بنشانند. واضح است که کسی نمی خواهد ببیند یک تظاهرات اعتراضی به خشونت کشیده می شود، تو می خواهی فقط اعتراضی را ببینی که مالکان باشگاه از آن آگاه می شوند و خشم هواداران را نسبت به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده درک می کنند.

دیدن خشونت در این اعتراضات درست نیست، اما اعتراض کاری است که هواداران می خواستند انجام دهند و می خواستند که صدای خود را به گوش همه برسانند.

 

1598123

 

فکر نمی کنم که در آینده زیاد در این مورد اظهارنظر کنم، اما شاید مالکان باشگاه ببینند طرفداران چه می گویند، آنها این خشم را خواهند دید و خواهند دید که هواداران چقدر ناراحت هستند.

هواداران یونایتد مدت‌هاست که خواستار تغییر هستند، بنابراین شاید در آینده شاهد تغییراتی باشیم، شاید هم نباشیم. فکر می کنم موارد زیادی در فوتبال وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود و این یکی از آنهاست."

 

دیدگاه‌ها