کد خبر : 1753496 | 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:16 | 28.7K بازدید | 9 دیدگاه

مظاهری: از تراکتور به AFC و فیفا شکایت میکنم

سنگربان استقلال اعلام کرد که بخاطر عدم دریافت مطالباتش، از تراکتوری ها نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد با وجود یک سال از پایان همکاری، داستان رشید مظاهری و تراکتور تمامی ندارد. پس از اینکه گلر ملی پوش تبریزی ها با فسخ قراردادش از این تیم جدا و راهی استقلال شد، مدیران تراکتور با شکایت از مظاهری مدعی شدند او حق فسخ قراردادش را نداشته است.


با این وجود، پس از طی شدن روزهای فراوان در نهایت کمیته های انضباطی و تعیین وضعیت رأی به سود گلر استقلال دادند تا مظاهری بدون دردسر و دغدغه ای، به فوتبالش در جمع آبی پوشان ادامه دهد اما عدم پرداخت مطالبات رشید، منجر به آغاز داستان جدیدی میان مظاهری و تراکتور شده است.

 


سنگربان استقلال امروز با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود، خبر داد که به زودی از تراکتور و در نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت می کند. در استوری مظاهری آمده است:
«هواداران محترم باشگاه تراکتور
 با وساطت آقای دکتر نورشرق و فدراسیون فوتبال بخاطر بازیهای آسیایی و شاد شدن دل شما از حق خودم کوتاه آمدم و باشگاه تراکتور و آقای زنوزی فرصت پیدا کردن تا مطالبات من را با تاخیر پرداخت کنن… اما بازهم مالک و باشگاه تراکتور سرقول خودشون نموندن و چک باشگاه بخاطر عدم موجودی برگشت خورد و حتی فدراسیون فوتبال هم شرمنده اقدامات باشگاه تراکتور شد.»
مظاهری در پایان این استوری خود با اعلام اینکه از تراکتور به نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد برد، نوشت: «اینبار مجبورم از طریق ‎AFC‏ و فیفا حق خودم را بگیرم و پیشاپیش از هواداران محترم عذرخواهی میکنم که بخاطر بدقولی های باشگاه تیم محبوبشون در لبه محرومیت قرار میگیره.»

 

1598131

 

دیدگاه‌ها