کد خبر : 1753620 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 02:29 | 23.6K بازدید | 7 دیدگاه

تیمو ورنر: راحت دروازه رئال مادرید را باز کردم

تیمو ورنر، ستاره آلمانی چلسی هدف تیمش را قهرمانی در هر دو جام پیش رو دانست.

تیمو ورنر: راحت دروازه رئال مادرید را باز کردم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که فصل را خوب شروع نکرد، حالا به فینال لیگ قهرمانان و جام حذفی راه یافته و در آستانه کسب افتخاراتی بزرگ است. تیمو ورنر که امشب موفق شد گل اول چلسی برابر رئال مادرید را به ثمر برساند، در مورد صحنه گل خود و البته عملکرد درخشان چلسی در کنترل جریان مسابقه برابر رئال مادرید صحبت کرد.

 

تیمو ورنر گفت: "ما می توانیم در دیدار فینال پیروز شده و لیگ قهرمانان را فتح کنیم، همچنین ما می توانیم قهرمان جام حذفی هم بشویم. تیم ما فوق العاده است و اگرچه ما بازیکنانی جوان هستیم، اما تیمی احمق نیستیم که در جریان مسابقه مرتکب اشتباهات ساده ای بشویم و به نظر من امشب عملکرد بسیار خوبی برابر رئال مادرید ارائه دادیم. از نظر من توماس توخل تصمیم خوبی گرفت که اجازه داد در شب بازی با رئال مادرید در خانه مانده و استراحت بکنیم.

 

1598294

 

گلزنی برابر رئال مادرید؟ ضربه کای هاورتز به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد و اگرچه خیلی طول کشید که توپ پایین بیاید، اما در نهایت به راحتی دروازه حریف را باز کردم.

 

رئال مادرید در تمامی پست ها بازیکنان فوق العاده ای در اختیار دارد و سبک بازی ما و نحوه کنترل جریان مسابقه از سوی بازیکنان چلسی در مسابقه امشب فوق العاده بود.

دیدگاه‌ها