کد خبر : 1753648 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 14:00 | 14.9K بازدید | 1 دیدگاه

توضیحات احسان و مربی اش درباره مصدومیت

حدادی و ویلکینز: شرایط در آمریکا ایده آل است!

احسان حدادی و مربی آمریکایی اش در اظهارنظرهای اخیر خود شرایط این پرتابگر ایرانی را تقریبا ایده آل توصیف کردند.

حدادی و ویلکینز: شرایط در آمریکا ایده آل است!

به گزارش "ورزش سه"، گویا سرنوشت احسان حدادی با مصدومیت گره خورده است. این پرتابگر ایرانی که همچنان تنها مدال آور تاریخ دوومیدانی ایران در المپیک به حساب می آید، 9 سال بعد از مدال نقره ای که در لندن به دست آورد، همچنان برای رفتن روی سکوی المپیک تلاش می کند. 


احسان که چهار طلای بازی های آسیایی را در کارنامه دارد، سه ماهی است که با حمایت فدراسیون دوومیدانی راهی اردوی آمریکا شده و زیر نظر مربی اختصاصی خود یعنی مک ویلکینز تمریناش را پیگیری می کند، اما در یکی، دو روز اخیر اخباری مبنی بر مصدومیت شدید او از ناحیه دیسک کمر به گوش رسیده است. برخی این مصدومیت را آنقدر شدید توصیف کردند که اعتقاد داشتند احسان باید به ایران بازگردد و جراحی کند؛ اتفاقی که قطعا به پایان رویای حضور او در المپیک توکیو به عنوان چهارمین تجربه المپیکی اش منجر خواهد شد.

 

 

1487163

 


حدادی در ویدیویی که فدراسیون دوومیدانی منتشر کرده، درباره وضعیت فعلی خود می گوید: «خوشبختانه تمریناتم را  بعد از جراحی پاشنه در جزیره کیش ادامه دادم و اردوی خوبی داشتم. در ادامه طبق برنامه‌های آقای مک ویلکینز اردوی آمریکا شروع شد. از آنجایی که بعد از جراحی پاشنه‌ام ۶ هفته پایم در کفش‌های مخصوص بود و نمی‌توانستم خوب راه بروم، همین باعث شد بالانس کمرم بهم بخورد و از ناحیه دیسک دچار مشکل شوم. البته از ۵- ۶ سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب دیدگی و مشکل بودم و می‌دانید که بعضی اوقات این دیسک به پا می‌زند و خیلی درد شدیدی دارد اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و با کمک دوستانمان در فدراسیون پزشکی ورزشی، یکسری تمرینات درمانی را انجام دادم و اکنون دو هفته‌ای است که خیلی راحت پرتاب می‌کنم و مشکل خاصی ندارم. امیدوارم همینگونه ادامه بدهم و امسال نتیجه خوبی بدست بیاورم.»


این پرتابگر ایرانی که برخلاف اخبار منتشر شده شرایط خود را خوب توصیف می کند، در ادامه می افزاید: « هدف من از اردو و تمرین بالا بردن پرچم ایران است و از تمام منتقدان خواهش می‌کنم که حمایت کنند چون من ۲۰ سال است در ورزش قهرمانی هستم و  امسال المپیک و سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو داریم. اگر جایی حرفی زده‌ام و دوستان ناراحت شده‌اند که تا این حد انتقاد می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم. آنقدر جرات دارم که اگر کار اشتباهی انجام دادم و کسی را ناراحت کردم، عذرخواهی کنم. امیدوارم دوستان حمایت کنند چون مهمترین چیز در این زمان آرامش است.»


مک ویلکینز، مربی احسان حدادی نیز همچون او با اشاره به آسیب دیدگی این پرتابگر ایرانی، شرایط احسان را مناسب توصیف کرده و می گوید: «به خاطر جراحی که احسان در پای خود داشت، یکسری مشکلات برای کمرش ایجاد شد، اما خوشبختانه ریکاوری های خوبی انجام شده و در حال حاضر برای حضور قدرتمند در المپیک توکیو در حال تمرین هستیم. حدادی نایب قهرمان المپیک است و مصمم است که در توکیو هم حضور قدرتمندی داشته باشد. احسان برای تفریح به توکیو نخواهد رفت.»

دیدگاه‌ها