کد خبر : 1753657 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 12:54 | 31.1K بازدید | 7 دیدگاه

ادامه غول‌کشی های مرد آلمانی؛

آمار حیرت‌انگیز توخل مقابل غول های مربیگری دنیا

توماس توخل، در مدت زمان حضور خود در چلسی موفق شده مقابل چند تیم با سرمربی های بزرگ شان به پیروزی برسد.

آمار حیرت‌انگیز توخل مقابل غول های مربیگری دنیا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از ریخت و پاش قابل توجه چلسی در نقل و انتقالات تابستانی اخیر، انتظار می رفت که آن ها با فرانک لمپارد در قامت یکی از مدعیان اصلی فتح لیگ برتر انگلیس ظاهر شوند.

 

 

1566172

 

 

با این حال مرد محبوب استمفوردبریج نتوانست نتایج خوبی در چلسی کسب کند و همین موضوع باعث شد که او چند ماه پیش از هدایت آبی‌ها برکنار شود. در این بین از چند گزینه برای نشستن روی نیمکت چلسی نام برده شد اما نهایتاً این توماس توخل بودکه هدایت باشگاه لندنی را پذیرفت؛ این اتفاق در حالی رخ داد که سرمربی آلمانی نیزا خودش در اواسط فصل از پاری‌سن‌ژرمن اخراج شده بود.

 

حالا و بعد از گذشت چهار ماه توماس توخل چلسی را به یک تیم کاملاً متحول شده و با ذهنیت برنده تبدیل کرده است. آنها شب گذشته پر افتخار ترین تیم فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید را با دو گل از پیش رو برداشتند و راهی مسابقه فینال لیگ قهرمانان اروپا شدند. توخل همچنین چلسی را در حالی تحویل گرفت که این تیم در رده نهم جدول لیگ برتر قرار داشت اما اکنون آبی‌ها یکی از شانس‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به شمار می‌آیند.

 

 

1598315

 

 

فراتر از همه اینها توماس توخل در این مدت دست به یک کار بزرگ دیگر نیز زده است. آمار حیرت انگیز این سرمربی آلمانی نشان می‌دهد که او در این چهار ماه موفق به شکست سرمربیان بزرگی نظیر زین الدین زیدان، پپ گواردیولا، دیه گو سیمئونه، ژوزه مورینیو و کارلو آنچلوتی شده است. فوق العاده تر این که تیم او در هیچ کدام از این پیروزی ها گلی دریافت نکرده است.

دیدگاه‌ها