کد خبر : 1753722 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 20:59 | 55.5K بازدید | 11 دیدگاه

بودای کوچک و زندگی روستایی؛

باجو: بدون فوتبال خوشحالم

روبرتو باجو، اسطوره تیم ملی ایتالیا، از جهان فوتبال کناره گرفته است و می گوید عاشق زندگی در روستا است و بدون فوتبال خوشحال است.

باجو: بدون فوتبال خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو باجو، اسطوره ایتالیایی جهان فوتبال و برنده توپ طلای سال 1993 در نیمه دوم زندگی خود کاملا تغییر مسیر داده و می گوید که برای نزدیکی به طبیعت به زندگی در روستا روی آورده است.

باجو در مصاحبه ای طولانی در باره زندگی دوباره اش و شادی که بدون فوتبال دارد، صحبت کرده است.

 

1598458

 

باجو گفت: "من بدون فوتبال خوشحالم. در تماس بودن با طبیعت زیباترین اتفاق ممکن است. مشغول انجام کاری هستم که من را راضی می کند. از چیزهای کوچکی که در نهایت زیباترین و ارضایت‌بخش‌ترین چیزها هستند، لذت می برم."

باجو معتقد است که بازیکنان نسل او نیز از بازی کردن با همان محافظت و همان قوانین مدرن فوتبال استقبال می کردند.

ستاره سابق تیم ملی ایتالیا افزود: "نه فقط من، بلکه همه بازیکنان هم نسل من، مخصوصا مهاجمان از بازی کردن با این قوانین جدید که از آنها محافظت می کرد، خوشحال می شدند. مثلا در مورد پنالتی ها و 9 متر و 15 سانتیمتر، من هم قطعا از داشتن چنین قانونی در زمانی که بازی می کردم خوشحال می شدم."

 

1598457

 

ستاره سابق تیم های اینتر، یوونتوس و میلان هنوز هم نامه های محبت آمیز بسیاری از هواداران خود در سراسر جهان دریافت می کند و می گوید از اینکه پس از اینهمه سال این علاقه هنوز ادامه دارد، شگفت زده شده است.

باجو در این رابطه گفت: "این چیز زیبایی است، شگفت انگیز است چرا که اینهمه سال گذشته است... اما من معتقدم که همیشه من و زندگی من را سادگی و خلوص متمایز کرده بود و شاید مردم نیز قدر این را بدانند."

 

1598455

 

دو تن از ستاره های فوتبال ایتالیا و جهان سال گذشته دار فانی را وداع گفتند؛ دیگو مارادونا و پائولو روسی. باجو هنگام صحبت درباره دو دوست قدیمی اش بسیار احساساتی شده بود.

باجو گفت: "آن دو کسانی بودند که ما همه بسیار آنها نزدیک بودیم، همه جامعه فوتبال. آنها یک عصر از فوتبال را رقم زدند و داستان جام جهانی را نوشتند.

من خوش شانس بودم که آنها را به عنوان دوست در کنارم داشتم و شاید من بیش زا هر کسی آنها را از دست داده باشم."

 

1598456

 

استادیوم ها قرار است به آرامی بار دیگر به روی هواداران گشوده شوند و در طول برگزاری مسابقات یورو 2020 هواداران با 25 درصد ظرفیت دراستادیوم ها حاضر خواهند شد.

بودای کوچک می گوید که بدون حضور هواداران روی سکوها، سال غم انگیزی بر فوتبال گذشت.

باجو افزود: "فوتبال بدون هواداران بسیار غم انگیز است. کیفیت بازی ها، جذابیت و اهمیت بازی ها بدون حضور هواداران چیزی کم داشت. این واقعا غم انگیز است."

 

 

 

 

دیدگاه‌ها