کد خبر : 1753728 | 16 اردیبهشت 1400 ساعت 22:02 | 47.7K بازدید | 1 دیدگاه

دو بار پاسخ منفی به رئال؛

لائوتارو: برای رفتن به بارسا با مسی حرف زدم

لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، می گوید که او بسیار به پیوستن به بارسلونا و هم تیمی شدن با مسی نزدیک بود.

لائوتارو: برای رفتن به بارسا با مسی حرف زدم

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز که به تازگی با اینتر به قهرمانی در سری آ رسیده است در آخرین مصاحبه خود فاش ساخته که بسیار به پیوستن به بارسلونا و هم بازی شدن با لیونل مسی، ستاره هم‌وطنش، نزدیک بوده است.

 

1598473


حضور احتمالی در بارسلونا

لائوتارو: "من واقعا نزدیک بود به بارسلونا ملحق شوم. حتی با لئو در این باره صحبت کردم. اما آنها مشکلات مالی داشتند و تصمیم گرفتم که در اینتر بمانم. اتفاق خوب و مثبتی بود چون توانستم با اینتر قهرمان شوم."

 

وقتی که دو بار به رئال مادرید پاسخ منفی داد

لائوتارو: "سولاری در رئال مادرید بود و آمد دنبال من. من تازه به ریسینگ رفته بودم و احساس نمی کردم که زیاد بتوانم ادامه دهم. دفعه دوم وقتی بود که زیاد در ریسینگ بازی نمی کردم و آنها به سراغ من آمدند و به من پیشنهاد امضای قرارداد دادند، اما من احساس آمادگی نمی کردم."

 

1598474

 

قهرمانی با اینتر

لائوتارو: "از زمانی که بچه بودم رویای قهرمانی را می دیدم. فکر می کنم که ماندنم تصمیم درستی بود. از حالا به بعد من یک عنوان قهرمانی دارم. من رویای داشتن یک خانواده و قهرمانی را می دیدم و امروز به آن رسیده ام."

 

1598475

 

سبک بازی او

لائوتارو: "من فوتسال بازی نکردم و همیشه روی چمن بازی می کردم. وقتی میلیتو در سال 2014 آمد من همیشه از او تقلید می کردم. خیلی بازی های دیگو را نگاه می کردم، او الگوی من بود. سرمربی ما را مجبور می کرد که قبل از تمرین در زمین حاضر شویم و روی حرکات تهاجمی مان کار کنیم. من از میلیتو خیلی چیزها یاد گرفته ام."

دیدگاه‌ها