کد خبر : 1753769 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 09:54 | 12.7K بازدید | 2 دیدگاه

پس از صعود برابر آرسنال؛

امری: می‌دانستیم امشب به دردسر می‌افتیم

اونای امری، سرمربی ویارئال، که دو فصل پیش از آرسنال اخراج شده بود، توانست با حذف توپچی ها به فینال لیگ اروپا صعود کند.

امری: می‌دانستیم امشب به دردسر می‌افتیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی نبود که برای برگزاری دیداری سرنوشت ساز این هفته پا به لندن گذاشت. ویارئال نیز در دیدار برگشت از نیمه نهایی لیگ اروپا در ورزشگاه امارات به مصاف آؤسنال رفت و توانست با تساوی 0-0 با توجه به پیروزی 2-1 در اسپانیا، به فینال این رقابت ها صعود کند.

این نخستین بار در تاریخ ویارئال است که این باشگاه به یک فینال اروپایی می رسد. این پیروزی برای اونای امری که دو فصل پیش از آرسنال اخراج شده بود اهمیت ویژه ای داشت.

 

1598558

 

امری پس از پایان بازی گفت: "خیلی افتخار می کنم. می دانستیم که این بازی برای ما بسیار مهم است و آرسنال نیز تیم بسیار خوبی است اما لازم بود که همین کاری را که امشب انجام دادیم و کارهایی را که در دیدار رفت کردیم، انجام بدهیم و فکر می کنم که ما شایسته این نتیجه بودیم.

 من می دانستم که مسابقه فینال در گدانسک برگزار خواهد شد اما نمی خواستم که چیزی در این باره بشنوم. ما در دیدار های انتخابی فرم خوبی داشتیم و برای رسیدن به فینال هم باید تیمی که بخت قهرمانی داشت را شکست می دادیم و بازی های خیلی مهمی برابر آرسنال داشتیم.

می دانستیم که امروز به دردسر خواهیم افتاد اما توانستیم لحظات کم تنش تری داشته باشیم.

 

1598556

 

بازی رفت در ویارئال برای ما خیلی مهم بود و امروز هم به نظرم خیلی خوب کار کردیم و عالی دفاع کردیم.

من سعی کردم که از این لحظات لذت ببرم و آنها را به تمامی زندگی کنم. می دانستیم که اگر بتوانیم یک گل بزنیم، جایمان امن خواهد بود و اگر نتوانیم گل بزنیم به دردسر می افتیم. آنها در خانه خیلی سخت و نزدیک بازی می کنند بنابراین مجبور بودیم خیلی با جدیت بازی کنیم تا نقاط قوت آنها در این بازی ظاهر نشود و به کار نیاید. این سخت ترین کار در فوتبال است."

 

دیدگاه‌ها