کد خبر : 1753800 | 17 اردیبهشت 1400 ساعت 14:00 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

نقل مکان به المپیک مونتژوئیک

رایزنی رئیس بارسا برای ترک موقت ورزشگاه نوکمپ

رئیس باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با شهرداری بارسلون برای ترک موقت ورزشگاه نوکمپ است.

رایزنی رئیس بارسا برای ترک موقت ورزشگاه نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید از مارس سال گذشته شروع به بازسازی ورزشگاه برنابئو کرد و این ورزشگاه از فصل بعد مجددا شروع به فعالیت خواهد کرد. طبق وعده ها، سانتیاگو برنابئویی جدید و به روز شده را شاهد خواهیم بود.

باشگاه بارسلونا نیز برنامه ای مشابه دارد و در این زمینه، خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه باید برنامه های مدیریت قبلی را به پیش ببرد.

 

 

1598624

 

 

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، لاپورتا روز گذشته دو جلسه جداگانه با آدا کالدو شهردار شهر بارسلون و نیز ژانت سانز شهردار منطقه مونتژوئیک داشت تا در دوره ای کوتاه و به علت بازسازی ورزشگاه نوکمپ، بازی های تیم به ورزشگاه المپیک بارسلون منتقل شود.

لاپورتا معتقد است پس از مقطعی که امکان حضور تماشاگر در نوکمپ وجود ندارد، باید بازی های تیم در ورزشگاهی به انجام برسد که بتواند پذیرای تا 80 هزار نفر باشد و برای این مهم، ورزشگاه المپیک مدنظر قرار دارد.

 

 

1598625

 

 

از فصل بعد به نظر بازی های لالیگا با حضور هواداران به انجام خواهد رسید و لاپورتا روی درآمدزایی از این راه حساب ویژه ای باز کرده است. بیش از یک سال است که بازی های لالیگا پشت درهای بسته برگزار می شود و این باعث ضرر اقتصادی فراوانی به خصوص به باشگاه های بزرگ شده است.

 

دیدگاه‌ها