کد خبر : 1753957 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 11:46 | 40.9K بازدید | 7 دیدگاه

میرالیم پیانیچ در راه عربستان؛

ستاره بارسلونا حریف تراکتور می شود؟ (عکس)

میرالیم پیانیچ، ستاره صربستانی بارسلونا ممکن است به زودی راهی فوتبال عربستان بشود.

ستاره بارسلونا حریف تراکتور می شود؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تابستان سال گذشته بود که دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا بر سر معاوضه میرالیم پیانیچ و آرتور ملو، دو هافبک خود به توافق دست یافتند و این جا به جایی غیرمنتظره انجام شد. اما تا اینجای فصل نه میرالیم پیانیچ قادر به تکرار درخشش گذشته خود بوده و نه آرتور ملو، به نظر می رسد هیچک از دو تیم از این معاوضه سودی نبرده اند.

 

1585273

 

میرالیم پیانیچ در طول فصل چند بار صراحتا به نیمکت نشینی های خود در نوکمپ اعتراض کرده و بعید است فصل بعد هم شاهد ادامه حضور این هافبک گرانقیمت در بارسلونا باشیم. اما او امروز در توئیتر خود تصویری از پرچم عربستان با عبارت "به زودی" منتشر کرده تا شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به لیگ عربستان برای فصل بعد منتشر شود.

 

از النصر به عنوان مشتری احتمالی میرالیم پیانیچ نام برده شده و ممکن است به زودی شاهد انتقال او به این تیم زردپوش باشیم. النصر که موفق به صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان شد، در این مرحله باید به مصاف تراکتور برود و البته هنوز به صورت مقطعی محل برگزاری این دیدار مشخص نشده است. این در حالیست که در ابتدای فصل هواداران بارسلونا تصور می کردند با جذب میرالیم پیانیچ تا مدت ها شاهد حضور یک هافبک خلاق و گلساز در ترکیب خط میانی تیم محبوب شان خواهند بود، اما رویای درخشش در ترکیب بارسلونا برای این هافبک صربستانی زودتر از حد انتظار به پایان رسید.

 

1598929

دیدگاه‌ها