کد خبر : 1753968 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:26 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین اریکسن:

انتقام؟ به دنبال فوتبال بازی کردن هستم

کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر از تغییر سبک بازی خود زیر نظر آنتونیو کونته سخن گفت.

انتقام؟ به دنبال فوتبال بازی کردن هستم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نیمکت نشینی های متوالی تقریبا کسی تردیدی در مورد جدایی کریستن اریکسن در فصل زمستان از اینتر نداشت. اما گلزنی در کوپا ایتالیا برابر میلان شرایط این بازیکن را تغییر داد و در ادامه فصل کریستن اریکسن به مهره ای کلیدی برای اینتر تبدیل شد. حالا او مدعی شد شرایط عوض شده و اریکسن از ماندن در ترکیب نراتزوری رضایت دارد.

 

کریستن اریکسن گفت: "بعد از انتقال به اینتر می خواستم چیزهای جدیدی یاد بگیرم، اما متوجه نبودم که باید از سیستم آنتونیو کونته پیروی کنم. تا پیش از این انتقال من آزاد بودم که بر اساس آنچه می دیدم تصمیم بگیرم. اما در اینتر یک برنامه کلی وجود دارد که همه باید آن را دنبال کنیم. ما باید آماده بوده، بدانیم که هم تیمی هایمان کجا هستند و قصد دارند به کدام سمت حرکت کنند.

 

1566608

 

من مجبور شدم همه این موارد را یاد گرفته و با سرعت متفاوتی نسبت به گذشته سازگار شوم. ما در ژانویه با هم صحبت کردیم و من در ادامه توانایی های خود را ثابت کردم. قصدی مبنی بر انتقام گرفتن ندارم و فقط می خواهم فوتبال بازی کنم. گاهی اوقات شرایط خوب پیش می رود و برخی مواقع اینطور نیست. در فوتبال تقریبا هر هفته پیشرفت رخ می دهد، شش ماه پیش در شرایط دیگری قرار داشتیم، اما حالا قهرمان شده ایم و می توانم بگویم که در اینتر بسیار خوشحالم.

 

کسب عنوان دشوار بود، اما ما این کار را در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل انجام دادیم. این شروع خوبی است و اکنون می توانیم روند جدیدی را شروع کنیم. کسب 9 عنوان قهرمانی متوالی دشوار خواهد بود، اما ما سعی می کنیم میراثی درخشان بر جای بگذاریم.

 

حضور کونته برای همه ما و سبک بازی تیمی بسیار مهم است. ما از دستورات کونته پیروی می کنیم و این موضوع در زمین مشخص است. همه از اینکه در کنار کونته قهرمان شده اند بسیار خوشحال هستند. با این حال، ماندن او به من بستگی نداشته و مربوط به باشگاه و خود کونته است."

 

1573064

دیدگاه‌ها