کد خبر : 1753973 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 12:48 | 35.4K بازدید | 2 دیدگاه

عصبانیت کاسیاس؛ سن ایکر به حرف آمد (عکس)

ایکر کاسیاس، دروازه بان اسپانیایی و سابق رئال مادرید به شایعات اخیر در مورد زندگی شخصی اش واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، چندی قبل بود که سارا کاربونرو و ایکر کاسیاس اعلام کردند بعد از چند سال زندگی مشترک از یکدیگر جدا شده اند. در هفته های اخیر اخبار و شایعاتی در مورد بروز مشکلات حقوقی بین این دو نفر و همچنین عارضه قلبی مجدد برای ایکر کاسیاس منتشر شده که موجبات ناراحتی این دروازه بان محبوب و صدور بیانیه ای برای محکوم کردن این شایعات از سوی سن ایکر شده است.

 

در بیانیه ایکر کاسیاس آمده است: "این آزار از سوی رسانه ها که من و خانواده ام را در معرض قرار داده، صدمات جبران ناپذیری به ما وارد می کند. می خواهم تاکید کنم که جدایی ما دوستانه بود و در بیانیه ای که من و همسرم صادر کردیم، خواهان احترام به خودمان و فرزندانم شدیم. اما متاسفانه این اتفاق رخ نداده و انعکاس همیشگی اخبار موجب ناراحتی و آزار ما می شود."

 

همچنین در روزهای اخیر اخباری در مورد بروز دوباره مشکلات قلبی برای ایکر کاسیاس منتشر شده بود. این دروازه بان افسانه ای در ادامه گفت: "مجلات مختلف اخباری مربوط به وضعیت سلامتی من منتشر کرده اند که حاکی از آن بود که عارضه قلبی من دوباره عود کرده، اما چنین اتفاق رخ نداده و مسئله تنها یک واکنش آلرژیک ساده بود."

 

1598947

دیدگاه‌ها