کد خبر : 1753992 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 13:58 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

بدترین اتفاق رفتن اخباری بود اما بعدش اتفاق خوبی افتاد

ایمان باصفا: پدرم عاشق بازی اکبرپور بود

ماشین سازی که این فصل شرایط خیلی سختی را پشت سر گذاشت به سختی روز های پایانی لیگ را می گذارند و هیچ امیدی برای بقا ندارد اما با این حال علیرضا اکبرپور و شاگردانش تمام تلاششان را می کنند که از آبروی این تیم دفاع کنند.

ایمان باصفا: پدرم عاشق بازی اکبرپور بود

به گزارش "ورزش سه"، ایمان باصفا در مورد خبر هایی که در این مدت مجدد در مورد تعلیق ماشین سازی شنیده شد به خبرنگار ما گفت: به نظر من این موضوعات شایعه است ما که در باشگاه هستیم و جزء این تیم محسوب می شویم تمرینات خیلی خوبی داشتیم. با توجه به حضور آقای اکبرپور در تیم به نظر من از لحاظ فنی و روحی در جایگاه خیلی مناسبی قرار داریم و آماده ادامه لیگ مخصوصاً بازی مهم پیشرو با سایپا هستیم. از لحاظ تلاش کردن مدیریت چیزی کم و کسر نداریم ولی شرایط سخت است و به نظر من باید با این شرایط کنار بیاییم و باید تمرکزمان را ۱۰۰% روی نتیجه گرفتن و‌ سربلندی ماشین سازی بگذاریم.


او در مورد اوضاع مالی ماشین سازی که امسال واقعا نابسامان بود و اینکه اخیرا  دریافتی داشتند یا خیر ادامه داد: مدیریت باشگاه تلاش های خیلی زیادی داشته، خود آقای اکبرپور شخصاً خیلی تلاش کرد و کمی شارژ مالی شدیم نه اینکه خیلی زیاد باشد اما همین که پشت ماجرا تلاش‌های بسیاری شد ارزشمند است.

 

1581778

 


هافبک ماشین سازی در مورد  دیدار پیش رو با سایپا گفت: همانطور که گفتم بازی با سایپا از لحاظ امتیازی خیلی برای ما مهم است. تمام بازیها سه امتیاز دارد و این دیدار به خاطر شرایط جدولی و هم شرایط تیم ما ایجاب می کند که حتماً در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیریم. تیم سایپا هم از لحاظ مهره ای جوان و خوب است و با توجه به تغییراتی که داشته و حضور فراز کمالوند روی نیمکت این تیم قطعا متحول شده. او مربی سابق بنده بوده و شناخت کامل دارم و از لحاظ فنی یک وزنه برای تیم محسوب می شود و این باعث می‌شود که تیم سایپا بیشتر از قبل از روی ما فشار بیاورد.


وی در مود این که این فصل روزهای بدی را پشت سر گذاشته و دو ماهی را به خاطر مصدومیت و چند هفته را به خاطر کرونا از دست داد عنوان کرد: مصدومیت در بدنه فوتبال حرفه ای وجود دارد و  ۸ هفته حضور نداشتم و بعد از اینکه در ایام عید کرونای من مثبت شد و برگشتم شرایط سختی از لحاظ هوازی داشتم اما با کمک مربی بدنساز مان شرایط بدنی ام به شرایط آرمانی نزدیک شد و الان خیلی شرایط ایده آل است.


باصفا در پایان افزود: بدترین اتفاق امسال در تیم ما رفتن سعید اخباری و بهترین اتفاق آمدن علیرضا اکبرپور بود. من از بچگی فوتبال ایشان را در استادیوم نگاه می‌کردم و پدرم خیلی علیرضا اکبرپور را دوست داشت و الان هم که آمده از نظر شخصیتی آدم بسیار سطح بالایی است و من شخصا دوست دارم که او هم مانند زمان بازی کردنش موفق باشد و تمام بچه‌ها هم همین نظر را دارند و از جانشان در این بازی و بازی آینده مایه می گذارند.

 

دیدگاه‌ها