کد خبر : 1754004 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 14:44 | 16.7K بازدید | 1 دیدگاه

پاشایی: تراکتور متکی به شجاعی و دژاگه نیست

سرمربی تیم پیکان معتقد است که لیگ برتر ایران یک لیگ پویا و منسجم است.

پاشایی: تراکتور متکی به شجاعی و دژاگه نیست

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فردا به مصاف تراکتور خواهد رفت. صحبت های مهدی پاشایی، مربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از این دیدار را بخوانید:

 

تراکتور تیم قابل احترامی است

تراکتور تیم بسیار پرقدرت و قابل احترامی است و نتایجی هم که در آسیا گرفت تایید کننده حرف من است. جا دارد صعود پرقدرت به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را به مسئولین باشگاه تراکتور و هواداران این تیم تبریک بگویم. می دانیم فردا بازی سختی پیش رو داریم.

 

تیم بسیار خوب، جوان و منسجمی هستیم

تیم ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم. تیم ما نشان داده که یک تیم بسیار خوب، جوان و منسجم است. امیدواریم که بتوانیم با کارهای تاکتیکی که فردا انجام می دهیم یک بازی خوب و نتیجه مناسب را کسب کنیم و خودمان  را به رتبه های بالای جدول برسانیم.

 

لیگ برتر ما یک لیگ پویا و منسجم است
بالاخره بازی در هر جایی سختی های خودش را دارد. نمی توان گفت که لیگ قهرمانان آسیا بازی های راحت تری نسبت به لیگ ما دارد. تیم هایی که در این مسابقات حضور دارند به خصوص تیم های عربی از هر لحاظ تدارک دیده شده اند و بازیکنان بین المللی باکیفیتی در اختیار دارند. تیم های ایرانی بازی های درخشانی در آسیا داشتند و خدا را شکر سه تیم از بین شان راهی مرحله حذفی شد. امیدوارم که در این مرحله، موفق تر از دور گروهی عمل کنند. لیگ برتر ما نشان داده که یک لیگ پویا و منسجم است. امیدوارم که بتوانیم مقابل تراکتور که یکی از تیم های خوب آسیا بود بازی خوبی انجام دهیم.

 

1599005

 

 

اول فصل به ما می گفتند به پیکان نروید

پاشایی در واکنش به این سوال که پیکان طی هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده گفت: ما با استقلالی بازی کردیم که یکی از قدرت های مسلم فوتبال ایران است. با گل گهر که یکی از بهترین تیم های این فصل است. با آلومینیوم اراکی در زمین خودش بازی کردیم که یکی از تیم های بالای جدول است. این نشان نمی دهد که تیم ما ضعف دارد. ما یکسری نفرات جوانی داریم که در کنار بازیکنان باتجربه نمایش قابل توجهی داشته اند. اول فصل به ما می گفتند که هدایت تیم پیکان را به عهده نگیرید ولی با کارهایی که انجام دادیم پیکان یک تیم خوب، قابل احترام و بسیار سخت کوش و سرسخت برای تمام تیم هاست. نمی شود گفت که ما بد نتیجه گرفته ایم. ما می دانیم که چگونه پیش می رویم و در بطن کار قرار داریم و شاید از نتایج رضایت کافی نداشته باشیم اما از عملکرد تیم راضی هستیم.

 

غیبت دژاگه و شجاعی در بازی فردا

درست است که اشکان دژاگه و مسعود شجاعی جزو ستاره های فوتبال ایران هستند ولی فوتبال ایران نشان داده که ستاره ها کار را در نمی آورند. یکسری جوان های جویای نام در کنار بازیکنانی که بسیار باکیفیت هستند، حضور دارند که حاکی از آن است که این تیم متکی به دو نفر نیست.  این دو بازیکن، انسان های قابل احترامی هستند اما نفراتی که جایگزین شان می شوند از انگیزه بالایی برخوردار هستند. ما هم متاسفانه در بازی فردا فرزاد حاتمی، محمد ستاری و محمد ابراهیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

 

دیدگاه‌ها