کد خبر : 1754019 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 15:29 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

خستگی وحشتناکی را تجربه کردیم

مصطفوی: جانشین کمالوند را مجیدی انتخاب می‌کند

مربی استقلال می‌گوید تیمش بازی سختی با ذوب‌آهن دارد چراکه تیم حریف از قدرت بالایی برخوردار است.

مصطفوی: جانشین کمالوند را مجیدی انتخاب می‌کند

 

 

به گزارش "ورزش سه"، صالح مصطفوی مربی استقلال امروز به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن حضور یافت و صحبت‌هایی را انجام داد که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:


**ذوب‌آهن در دفاع منظم است
بازی فردا بازی سنگینی است، ما وکادرفنی، ذوب‌آهن را به خوبی حریف را آنالیز کردیم. آنها تیم منظمی در کار دفاعی هستند و زمانی که کار تیمی انجام می‌دهند یکی از بهترین تیم‌ها محسوب می‌شوند.


**به مجتبی حسینی تبریک می‌گویم
پیدا کردن روزنه در دفاع ذوب‌آهن خیلی سخت است. باید به حسینی تبریک بگویم چون ذوب‌آهن قبل از حضور این مربی کمی دچار آشفتگی بود ولی حالا شرایط این تیم فرق کرده و بازی مقابل این تیم خیلی سخت است.


**نبود حدادی‌فر در روند ذوب‌آهن تاثیرگذار است
حدادی‌فر اسطوره باشگاه ذوب آهن است، او بازیکن خوبی است و نبودش حتما در تیم تاثیر دارد ولی با توجه به سبک بازی این تیم و نوع فوتبالی که این روزها ذوب‌آهن بازی می‌کند نبود یک بازیکن تاثیر چندانی نخواهد داشت.


**نادری به بازی فردا می‌رسد
شجاعیان محروم است و به دلیل فشردگی بازی های آسیایی یک تعداد از بازیکنان ما مصدوم شدند که خوشبختانه تعدادی از آنها رسیدند. برای بازی فردا نادری را در اختیار داریم اما به جز شجاعیان، غفوری، اسماعیلی و کریم‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی فردا  حضور نخواهند داشت.

 

1599013

 


**خستگی وحشتناکی را تجربه کردیم
همیشه بازیِ قبل و بعد از دربی شرایط خاص خودش را برای استقلال و پرسپولیس داشته ولی مجیدی در این مدت سعی کرده تیم را آماده کند. به غیر از خستگی وحشتناک که با برنامه‌ریزی منحصر به فرد AFC به تیم ها تحمیل شد ما تمرینات خوبی کردیم. مشکل ما به جز بقیه تیم‌ها این بود که بازی های ما ساعت 3 صبح تمام می‌شد و تا بازیکنان می‌خواستند بخوابند صبح می‌شد. در زمانی که دقیقا ما باید ریکاوری می‌کردیم  مجبور بودیم فوتبال بازی کنیم. در هر صورت چون در ماه رمضان بودیم و حتما باید بعد از افطار بازی ها برگزار می‌شد ما 4 بازی دیر موقع برگزار کردیم و به همین دلیل سیستم خواب بازیکنان و ریکاوری آنها به هم ریخت. این خستگی بسیار زیاد باعث آسیب های بدنی شد و فکر می‌کنم در کل بازی های تیم ما در آسیا سنگین‌تر از تیم‌های دیگر بود.


**تاکتیک متفاوت با دربی؟
فرهاد مجیدی در همه ادوار دوران مربیگری خود نشان داده که بازی به بازی پیش می‌رود. ما در استراتژی و مسائل دیگر وضعیت حریف را بررسی می‌کنیم.قطعا استراتژی دیدار فردا مقابل ذوب‌آهن با بازی پرسپولیس فرق خواهد داشت.


**دوری طولانی‌مدت استقلال از لیگ برتر
تیم‌هایی که دور از شرایط بازی بودند هر 11 روز حتما یک بازی برگزار کردند. فکر نمی‌کنم 11-12 روز فرم یک تیم را عوض کند. تیم ما را خستگی خیلی اذیت کرد و با توجه به اردوی تیم ملی فرسایشی بودن بازی ها، کار  برای تیم‌هایی که در آسیا بودند سخت‌تر است.


**جایگزین کمالوند خارجی است؟
این سوال را مجیدی باید پاسخ بدهد.آقای مجیدی مربی بسیار اهل مطالعه و مشاوره گرفتن هستند و آقای کمالوند را به عنوان مشاور داشتند و سمت رسمی هم به ایشان دادند. اما می‌دانم مشاوره می‌گیرند ولی این که کسی را اضافه کنند یا نه، بهتر است خودشان جواب بدهند.


**بازی حذفی با ذوب‌آهن سخت‌تر است
قطعا آن بازی برای دو تیم سخت‌تر خواهد بود چون تیم‌ها شناخت کافی نسبت به هم پیدا می‌کنند. در لیگ قهرمانان آسیا هم همین اتفاق افتاد و بازی های دور برگشت کم‌گل تر برگزار شد. وقتی تیم ها از هم شناخت پیدا کنند طبعا کار متفاوت می‌شود و دیدار استقلال و ذوب آهن در جام حذفی سخت‌تر از لیگ است.

دیدگاه‌ها