کد خبر : 1754026 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 16:17 | 26.2K بازدید | 1 دیدگاه

فصل برای راموس تمام نشده

زیدان: خنده های هازارد؟ به او گفتم عذرخواهی کند

خنده های ادن هازارد پس از حذف رئال برابر چلسی بازتابی بسیار منفی میان هواداران داشت.

زیدان: خنده های هازارد؟ به او گفتم عذرخواهی کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در دی استفانو دیداری بسیار حساس برابر سویا پیش رو دارد. پس از شکست از چلسی و ناکامی در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان حالا امید رئال فقط به لالیگاست و اگر امروز اتلتیکو نتواند بر بارسا پیروز شود، رئال می تواند با پیروزی بر سویا صدرنشین شود.

 

 

1599017

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که 4 فینال پیش رو داریم و بازی با سویا یکی از آنهاست.  باید لیگ قهرمانان را فراموش کرده و روی سویا متمرکز شویم. اطمینان می دهم که تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا پیروز شویم.»

 

شرایط راموس پس از مصدومیت مجدد:« سرخیو مصدوم است ولی فصل برای او تمام نشده. او کمی احساس درد می کرد و ترجیح دادم ریسک نکنم. امیدوارم بتواند قبل از اتمام فصل برگردد.

سرخیو قبل از بازی بای چلسی 100 درصد آماده بود ولی پس از 90 دقیقه بازی دوباره احساس درد کرد. متاسفانه در این مورد کاری از دست ما ساخته نیست. در درجه اول خودش بیش از همه ناراحت است که نمی تواند تیم را فردا همراهی کند. حالا باید به بازیکنانی که در دسترس هستند فکر کنم و بهترین تیم را به میدان بفرستم. همین.»

 

 

1596259

 

 

خنده های ادن هازارد پس از حذف رئال:« بعد از بازی با او حرف زدم و سپس هازارد از من، هم تیمی هایش و هواداران عذرخواهی کرد که کار خوبی بود. او قصد توهین به هواداران و باشگاه را نداشت. او بازیکن رئال است و برای موفقیت تیم می جنگد. ادن می داند در زمین چه کاری باید انجام دهد و سعی می کند و این کار را انجام خواهد داد.»

 

آینده:« قطعا مشکلی برای باشگاه ایجاد نخواهم کرد. من الان مربی رئال هستم و کارم را انجام می دهم. هر روز سعی می کنم از لحظه لحظه حضورم در رئال استفاده کنم و در مورد آینده باید ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

1597229

 

 

عدم محبوبیت هازارد میان هواداران:« هواداران همه بازیکنان را دوست دارند. متاسفانه مصدومیت ها اجازه درخشش را از هازارد گرفته اند و خودش روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. امیدوارم شرایط برای او بهتر شود و بتواند ارزش هایش را به هواداران ثابت کند.»

 

دیدگاه‌ها