کد خبر : 1754136 | 18 اردیبهشت 1400 ساعت 23:32 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

پس از دو تساوی و سه شکست؛

نکو سرانجام مچ قلعه‌نویی را خواباند

سرمربی جوان اما باتجربه فولادی‌ها توانست امشب برای اولین‌بار در تقابل با سرمربی سابق خود در تیم استقلال، پیروز به رختکن رفت.

 نکو سرانجام مچ قلعه‌نویی را خواباند

به گزارش "ورزش سه" ششمین تقابل جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی در کسوت سرمربیگری در شرایطی امشب در ورزشگاه فولاد آره‌نا و تقابل فولاد و گل‌گهر رقم خورد، که نکونام در پنج تجربه رویارویی قبلی با قلعه‌نویی نتوانسته بود او را شکست بدهد و امشب به دنبال آن بود تا بعد از حذف رقابت‌های آسیایی، هم بازگشت قدرتمندانه‌ای به لیگ برتر داشته باشد و هم این طلسم را مقابل سرمربی سابق خود بشکند.

 

اتفاقی که سرانجام روی تک گل لوسیانو پریرا و اشتباه مرگبار علیرضا حقیقی به وقوع پیوست و جواد نکونام پس از تحمل سه شکست و کسب دو تساوی مقابل تیم‌های قلعه‌نویی، امشب توانست مچ امیر قلعه‌نویی را در ورزشگاه فولاد آره‌نا بخواباند تا رقابت میان این دو سرمربی برای رسیدن به سهمیه آسیایی در پایان لیگ بیستم جذاب‌تر شود.

 

پیش از این قلعه‌نویی در دوران سرمربیگری‌اش در سپاهان توانسته بود هم نساجی با هدایت جواد نکونام را شکست بدهد و هم فولاد؛ اما او در دوران سرمربیگری‌اش در گل‌گهر در بازی رفت مقابل تیم نکونام به تساوی یک بر یک رضایت داد و امشب نیز در کسب پیروزی ناکام ماند تا این‌چنین مقابل شاگرد خود بازنده از میدان خارج شود.

دیدگاه‌ها