کد خبر : 1754350 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 21:50 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و معضل بزرگی که این فصل با آن روبرو بوده

زین‌الدین زیدان در 22 مسابقه این فصل نتوانسته چهار دفاع اصلی خود را به شکل همزمان در اختیار داشته باشد.

زیدان و معضل بزرگی که این فصل با آن روبرو بوده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در این فصل با یک معضل بزرگ یعنی مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده است. در واقع زین‌الدین زیدان هیچ گاه نتوانسته در طول این فصل همه بازیکنان خود را به صورت همزمان در اختیار داشته باشد و همین موضوع در مقاطعی رئال مادرید را با دردسرهای بزرگ مواجه کرده است.

 

اما بخش عمده مشکلات رئال مادرید در این فصل به خط دفاعی این تیم مربوط بوده است. دنی کارواخال در اکثر مقاطع فصل مصدوم بوده بنابراین رئال مادرید عموما دفاع راست اصلی خود را در اختیار نداشته است. از طرفی کاپیتان رئال مادرید یعنی سرخیو راموس نیز بخش زیادی از فصل را از دست داد و بعد از دیدار برابر چلسی نیز مشخص شد که در ادامه مسابقات نیز غایب خواهد بود.
این در حالی است که اخیراً دو مدافع فرانسوی رئال یعنی فرلان مندی و رافائل واران نیز با مصدومیت روبرو شدند تا بدشانسی های زین الدین زیدان تکمیل شود.

 

 

1599671

 

 

لوس بلانکوس در حالی امشب در دیداری حساس مقابل سویا قرار خواهد گرفت که یک آمار عجیب در رابطه با خط دفاعی این تیم به ثبت رسیده است. بر این اساس زین‌الدین زیدان در 22 مسابقه این فصل  نتوانسته به شکل همزمان هر چهار مدافع اصلی خود را در اختیار داشته باشد؛ مسئله‌ای که در نوع خود بسیار عجیب و ناامید کننده به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها