کد خبر : 1754363 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:35 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازنشستگی؟ پاهایم در این مورد تصمیم می‌گیرند

خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ، که در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد مصاحبه جالبی با کیکر انجام داده است.

بازنشستگی؟ پاهایم در این مورد تصمیم می‌گیرند

به گزارش "ورزش سه"، طی روز های گذشته بود که مشخص شد خاوی مارتینز، هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ، آخرین فصل حضور خود در این تیم را پشت سر می گذارد و در پایان فصل بعد از 9 سال و کسب تمام جام های ممکن از جمع باواریایی‌ها جدا خواهد شد.

 

گفته می شود که احتمالا مقصد بعدی مارتینز تیم سابق خود یعنی اتلتیک بیلبائو خواهد بود. شایعاتی در رابطه با احتمال بازنشستگی این بازیکن نیز مطرح می‌شود. خاوی مارتینز در این باره گفت: "بازنشستگی؟ پاهایم در این مورد تصمیم می‌گیرند. یک، سه یا ده سال؟ خواهیم دید. اما من می خواهم بعد از فوتبالم نیز به لحاظ بدنی کاملا آماده باشم.

 

من همه گزینه‌ها را در نظر می‌گیرم و به دنبال بهترین آنها برای آینده خود هستم. هنوز چیزی نمی‌دانم اما این تصمیم را در تابستان اتخاذ خواهم کرد."

 

 

 

1599694

 

مارتینز در ادامه گفت: " این یک خداحافظی عجیب خواهد بود چرا که من می‌خواستم در یک استادیوم پر از هواداران خداحافظی کنم؛ نه تنها من بلکه داوید، ژروم و هانسی نیز همینطور. با این حال شرایط اجازه نمی‌دهد و این یک اتفاق ناراحت کننده و تلخ محسوب می شود."

 

یوپ هانکس: "من همیشه از یوپ سپاسگزار هستم چرا که او مرا به این جا آورد و کاملاً به من اعتقاد داشت. در آن زمان با من تماس گرفت و گفت که من تو را به عنوان بخش مهمی از بایرن می خواهم. خیلی‌ها در آن زمان می‌گفتند که 40 میلیون یورو برای یک هافبک دفاعی مبلغ زیادی است اما من این مسئله را نادیده گرفتم."

 

 

1599695

 

 

قهرمانی در چمپیونزلیگ 2013: " پس از شکست در فینال سال قبل آن مقابل چلسی من احساس آرامش و شادی را در بین هم تیمی‌هایم مشاهده کردم. من همواره آرزوی این جام را داشتم و نهایتاً آن را به دست آوردم."

 

9 قهرمانی پیاپی در بوندسلیگا: "وقتی به این مسئله فکر می‌کنید واقعا باور نکردنی است. قبل از روند فعلی این رکورد سه قهرمانی پیاپی بود. به نظر من رقابت در این سال ها حتی سخت تر هم شده است. مردم گاهی فکر می کنند که این کار آسانی محسوب می شود اما شرایط بسیار پیچیده است. به همین دلیل من و هم تیمی هایم به آن افتخار می‌کنیم و یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می‌شود."

دیدگاه‌ها