کد خبر : 1754366 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 22:53 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

پدری به ۵۰ رسید؛ بارسلونا ۹ میلیون یورو ضرر کرد

بارسلونا به خاطر رسیدن پدر گونزالس به 50 بازی برای این تیم باید 9 میلیون یورو به لاس‌پالماس بپردازد.

پدری به ۵۰ رسید؛ بارسلونا ۹ میلیون یورو ضرر کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا قابل پیش‌بینی بود که این مرد هلندی دست به جوانگرایی در این تیم بزند و برخی بازیکنان جوان را به تیم اصلی بلوگرانا اضافه کند؛ اتفاقی که در این فصل به وضوح رخ داده و چند  ستاره‌ جوان در ترکیب بارسا درخشیده اند.

 

 

1599704

 

 

 اما یکی از بازیکنانی که توانسته از این فرصت به خوبی استفاده کند، پدری گونزالس، پدیده اسپانیایی بارسلونا بوده است. این بازیکن تنها 18 ساله بعد از مصدومیت فیلیپ کوتینیو در ابتدای فصل به یک بازیکن ثابت در ترکیب تیم رونالد کومان تبدیل شد و بسیاری او را با اسطوره بلوگرانا یعنی آندرس اینیستا مقایسه می‌کنند.

 

پدری روز گذشته و در جریان دیدار حساس بین دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید که با تساوی بدون گل به پایان رسید پنجاهمین بازی خود را برای تیم کاتالانی به ثبت رساند. اما این اتفاق یک ضرر 9 میلیون یورویی را برای بلوگرانا رقم زد.
پدری در سال 2019 از لاس پالماس به بارسلونا پیوسته بود و در آن زمان بندی در قرارداد او گنجانده شد مبنی بر اینکه اگر این بازیکن 50 بازی برای بارسا انجام دهد، آن ها باید 9 میلیون یورو به لاس‌پالماس بپردازند؛ اتفاقی که با توجه به حضور پدری مقابل اتلتیکو مادرید قطعی شد.

 

 

1599705

 

دیدگاه‌ها