کد خبر : 1754382 | 19 اردیبهشت 1400 ساعت 23:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گاسپرینی به احتمال حضور در تاتنهام

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، شایعات مذاکره برای حضور در باشگاه تاتنهام را رد کرد.

واکنش گاسپرینی به احتمال حضور در تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، چندی پیش بود که باشگاه تاتنهام در تصمیمی غیرمنتظره ژوزه مورینیو را برکنار کرد. بعد از این اتفاق هدایت باشگاه لندنی به شکل موقت و تا پایان فصل به رایان میسون سپرده شد اما او هم نتوانسته نتایج قابل قبولی با تاتنهام بدست آورد و شکست برابر لیدز باعث شد امیدهای آنها برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به کمترین حد خود برسد.

 

در این بین شایعات زیادی در رابطه با سرمربی بعدی تیم لندنی به گوش می رسد. ابتدا گفته شد که تاتنهام قصد دارد اریک تن هاخ را به خدمت بگیرد اما این مرد هلندی نیز نهایتا قرارداد خود را با آژاکس تمدید کرد. اما در روزهای اخیر شایعه جدیدی در این باره مطرح و برخی رسانه ها مدعی شده اند که تاتنهام با سرمربی موفق آتالانتا یعنی جان پیرو گاسپرینی وارد مذاکره شده است تا او را به لندن بیاورد.

 

 

1576092

 

 

در همین ارتباط بعد از پیروزی پرگل آتالانتا در مسابقه امروز برابر پارما، گاسپرینی به شایعات مذاکره با تاتنهام واکنش نشان داد و گفت: "من یک قرارداد بسیار طولانی با آتالانتا دارم و خیلی خوشحال هستم اما هر روز گزارش هایی در رابطه با علاقه دیگر تیم ها یا مسائل دیگر منتشر می شود. با این حال من می توانم به شما اطمینان می‌دهم که با هیچ کسی مذاکره نکرده ام.

 

اگر کسی بخواهد با من صحبت کند، از آنها می‌خواهم که این کار را در پایان فصل و بعد از مذاکره با رئیس باشگاه انجام دهند."

دیدگاه‌ها