کد خبر : 1754419 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 01:08 | 34.2K بازدید | 16 دیدگاه

یوونتوس 0-3 میلان: بهترین پاس پیرلو به روسونری

میلان در دیداری خارج از خانه با نتیجه 3-0 یوونتوس را شکست داد و به رتبه سوم جدول سری آ صعود کرد.

یوونتوس 0-3 میلان: بهترین پاس پیرلو به روسونری

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی که سخت به دنبال کسب سهمیه چمپیونزلیگ هستند، امشب دست به کار بزرگی زدند و با یک پیروزی پرگل در خانه یووه، شانس های شان برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان را افزایش دادند. 

یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند؛ هرچند نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 14 بود که آدریان رابیو در محوطه جریمه میلان صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع فرانک کسیه، دروازه روسونری را بسته نگه داشت. چهار دقیقه بعد، روی همکاری سائلماکرز و چالهان‌اوغلو، این براهیم دیاز بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه یووه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 30، روی ارسال کودرادو به تیر دوم، جورجو کیه لینی صاحب موقعیت شد اما در حالی که دوناروما خروج خوبی نداشت، کاپیتان یووه نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه‌اش را به بیرون زد.

در دقایق پایانی نیمه اول این بازیکنان میلان بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام در وقت های تلف شده این نیمه به گل رسیدند. روی ضربه آزاد چالهان اوغلو، توپ به براهیم دیاز رسید و او هم بعد از پشت سر گذاشتن کوادرادو، با یک ضربه تماشایی دروازه یووه را باز کرد تا نیمه اول با برتری 1-0 به سود روسونری به پایان برسد.

 

نیمه دوم را یوونتوس بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی پاس پشت پای موراتا، این بتانکور بود که صاحب موقعیت شد اما شوت خطرناک او را دوناروما با واکنشی دیدنی دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 57، تیم میهمان صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه براهیم دیاز در محوطه جریمه یووه به دست کیه‌لینی برخورد کرد و علی رغم اینکه داور ابتدا دستور به ادامه کار داد اما بعد از استفاده از VAR، یک ضربه پنالتی به سود روسونری اعلام کرد. فرانک کسیه پشت توپ قرار گرفت و ضربه اش را به سمت چپ شزنی زد اما دروازه بان یووه با واکنش سریع توپ را دفع کرد تا اختلاف یک گل باقی بماند.

پس از آن نوبت یوونتوسی ها بود که حملات شان را از سر بگیرد و در دقیقه 68، نوبت رونالدو بود که شانس خود را برای باز کردن دروازه حریف امتحان کند اما ضربه او هم از بالای دروازه دوناروما به بیرون رفت.

تلاش دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 78 میلان به گل دوم رسید. آنته ربیچ که با پاس اسماعیل بن ناصر پشت محوطه جریمه یووه صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی توپ را به طاق دروازه یووه کوبید.

تیم میزبان هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که در دقیقه 82 گل سوم را دریافت کرد. این بار روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه یووه بود که ارسال چالهان اوغلو را فیکایو توموری با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

تلاش یوونتوسی ها برای جبران گل های خورده در ثانیه های پایانی ثمری نداشت و بازی با همان سه گل به سود میلان به پایان رسید. 

دیدگاه‌ها