کد خبر : 1754457 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 02:24 | 17.7K بازدید | 4 دیدگاه

گردان بهترین بازیکن استقلال – ذوب آهن شد

شهاب گردان سنگربان ذوب آهن روز خوبی را مقابل استقلال سپری کرد و عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

گردان بهترین بازیکن استقلال – ذوب آهن شد

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن شگفتی ساز هفته بیست و دوم لیگ برتر بود و در روزی که شاید بدبین ترین هوادار استقلال نیز تصور شکست با اختلاف 2 گل را نداشت، شاگردان مجیدی از فرصت کاهش اختلاف با صدر جدول استفاده نکردند و بازی را به اصفهانی ها واگذار کردند.


در این مسابقه که استقلال فرصت های بیشمار گلزنی را از دست داد، مهاجمین این تیم با سد بزرگی به نام شهاب گردان روبرو شدند. گلر 36 ساله و جویباری ذوب آهن در این بازی چندین و چند فرصت مسلم گلزنی را از استقلال گرفت که شاید مهمترین سیو او، فرصتی بود که 80 ثانیه پیش از گل دوم تیمش از مطهری گرفت که اگر آن توپ وارد دروازه می شد، حساب کار به 1 – 1 تغییر پیدا می کرد.


گردان در جدال برابر استقلال شب بسیار خوبی را سپری کرد. او در این مسابقه موفق به ثبت 8 مهار یا نجات دروازه تیمش شد. او همچنین 6 خروج موفق و 3 بازیابی داشت. از هشت سیوی که گردان داشت، 6 مورد آن روی شوت هایی بودند که بازیکنان استقلال از درون محوطه جریمه به سمت دروازه او زدند.

 

1599845


گردان به خاطر این عملکرد خوبی که از خودش به جای گذاشت، نمره 8.8 را دریافت کرد که یکی از بالاترین نمراتی است که دروازه بانان در لیگ برتر دریافت کرده اند و ذوب آهن با اتکا به شب بسیار خوب گردان، با 3 امتیاز شیرین به اصفهان بازگشت.

 

دیدگاه‌ها