کد خبر : 1754458 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 03:01 | 103.5K بازدید | 12 دیدگاه

موسی مارگا به الهلال پیوست

باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی چند ثانیه ای، به نوعی از پیوستن موسی مارگا به این تیم خبر داد.

موسی مارگا به الهلال پیوست

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الهلال عربستان که خود را برای حضور پرقدرت در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان و لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند، چند وقتی است که در حال مذاکره با موسی مارگا مهاجم تیم پورتو است و در بامداد روز دوشنبه با انتشار ویدیویی، از به خدمت گرفتن موسی مارگا خبر داد.


باشگاه الهلال ابتدا ویدیویی کوتاه را در این زمینه منتشر کرد که به معنای تأیید یک پروژه بود. آنها سپس ویدیوی دیگری را بر روی صفحه توئیتر خود منتشر کردند که موسی مارگا را در حال مشاهده دیدارهای الهلال طی سالهای گذشته و کسب قهرمانی های لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد.


مارگا در این ویدیو با مرور خاطرات گذشته اش و اینکه در زمان نخستین قهرمانی الهلال در آسیا در فرانسه متولد شده و در زمان 2 قهرمانی دیگر در چه تیم هایی توپ می زده است، گفت که مقصد بعدی او عربستان است و اکنون مسیر زندگی او و الهلال برای کسب قهرمانی به یکدیگر پیوسته اند.


عبدالله الحنیان روزنامه نگار روزنامه الریاضیة عربستان نیز پس از تأیید خبر پیوستن موسی مارگا به الهلال، اعلام کرد که این بازیکن قرار است به عنوان جانشین گومیس به جمع آبی های ریاض ملحق شود. سایر رسانه های معتبر عربستانی نیز با انتشار خبری فوری، پیوستن مارگا به الهلال را پوشش دادند.

 

1599849


موسی مارگا که در سال 2017 از تیم ژیل ویسنته جدا شد و به پورتو پیوست، سابقه حضور در تیم های ماریتیمو و آمینس فرانسه را نیز در کارنامه دارد. او در این فصل 45 بار برای پورتو به میدان رفت که موفق شد 12 گل به ثمر برساند و 5 بار نیز پاس گل داد. مارگا به طور کلی در 190 دیداری که برای پورتو به میدان رفته است، 72 بار موفق به گلزنی شده و 33 بار نیز پاس گل داده است.


الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست. دیدار دو تیم به صورت تک بازی برگزار می شود که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا مکان برگزاری این مسابقه را اعلام نکرده است.

 

1599850

لحظه امضای قرارداد با باشگاه الهلال توسط موسی مارگا

دیدگاه‌ها