کد خبر : 1754465 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:50 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش ریکرو:

دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است

عضو تیم ملی ریکرو مردان اظهار کرد: برای شرکت در جام جهانی سوئیس که هفته آینده به این تورنمنت اعزام می‌شویم در شرایط آمادگی خوبی قرار دارم و تنها مشکل من دوری از خانواده است.

دوری از خانواده بزرگترین مشکل کمانداران است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، صادق اشرفی اظهار کرد: از این که توانستم در کمک مومنانه که با همکاری فدراسیون تیروکمان، سازمان بسیج ورزشکاران و وزارت ورزش و جوانان برگزار شده است مشارکت داشته باشم احساس خوبی دارم و این مساله در روحیه کمانداران تاثیر بسیار خوبی داشت.

وی ادامه داد: امیدوارم این کارها تلنگری برای کسانی باشد که این کمک ها را فراموش کرده اند و در چنین امر خیرخواهانه ای مشارکت فعالی ندارند.

 

اشرفی درباره ی وضعیت تمرینات خود خاطر نشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا اردوها به شکل قرنطینه برگزار شده و حتی شرایط به گونه ای است که استراحتمان نیز در شرایط قرنطینه انجام می شود. یکی از مشکلاتی که من در این شرایط دارم دوری از خانواده است که تصور می کنم این مشکل کلی کمانداران است که در شرایط کنونی امکان دیدار با خانواده خود را ندارند.

عضو تیم ملی ریکرو مردان درباره حضورش در جام جهانی سوئیس اضافه کرد: جام جهانی سوئیس اواخر اردیبهشت ماه برگزار می شود و فرصت خوبی برای آماده‌سازی بیشتر و محک کمانداران از نظر قدرت بدنی و فنی برای شرکت در مسابقات قهرمان جهان فرانسه است. به هر صورت این تورنمنت وضعیت کمانداران را برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه المپیک که در فرانسه برگزار می شود مشخص خواهد کرد و من امیدوارم در این تورنمنت به نتایج راضی کننده ای دست یابم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب سهمیه در قهرمانی جهان فرانسه هستید، گفت: تمام تلاش براین است تا بتوانیم در فرانسه به سهمیه تیمی دست پیدا کنیم البته کسب سهمیه در چنین شرایطی واقعا سخت است و چون آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه است ورزشکاران خوبی در آن حضور دارند که این شرایط را تا حدودی برای ما سخت می کند، اما با این حال ما نیز با کمک خدا برای کسب سهمیه تیمی و انفرادی در بخش زنان به سختی رقابت خواهیم کرد.

عضو تیم ملی ریکرو مردان در پایان اظهار کرد: در حال حاضر از نظر آمادگی بدنی و فنی به شرایط قبل از تعطیلی کرونا رسیده ام و رکوردهایم رو به بهبودی است.

دیدگاه‌ها