کد خبر : 1754470 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 09:10 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از پیروزی پر گل برابر یووه؛

پیولی: میلان روحیه فداکاری خود را به نمایش گذاشت

روسونری شب گذشته موفق شد یوونتوس را در تورین شکست داده و به رده سوم جدول سری آ صعود کند.

پیولی: میلان روحیه فداکاری خود را به نمایش گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته موفق شد با نمایشی بی نقص یوونتوس را در آلیانز با نتیجه 3-0 شکست داده و خود را به رده سوم جدول برساند. گل های میلان را براهیم دیاز، آنته ربیچ و فیکایو توموری به ثمر رساندند. روسونری که در تمام طول بازی با اقتدار تیم برتر بود، یک پنالتی را نیز توسط کسیه از دست داد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از پایان بازی، سطح بالای عملکرد شاگردانش و روحیه از خودگذشتگی و فداکاری آنها را ستود.

 

1599864

 

پیولی گفت: "ما سعی می کنیم که یک استراتژی برای بازی آماده کنیم و بعد بازیکنانی را که برای آن پست هایی که می خواهیم بگیریم مناسب هستند را انتخاب می کنیم. براهیم دیاز در آن نقش بسیار عالی است اما در کل این را موفقیت مدیون نمایش تیمی بود.

این تیمی بود که باور داشت، تیمی که روحیه فداکاری از خود نشان داد، که تمام تلاشش را کرد و کیفیت خود را به نمایش گذاشت. می خواهیم از هواداران‌مان که امروز صبح با حمایت‌شان واقعا روحیه ما را بالابردند تشکر کنیم. اما اکنون بازی دیگری در پیش داریم و آن بازی ممکن است از این هم سخت تر باشد."

با توجه به شکست 3-1 میلان در سن سیرو در نیم فصل اول برابر یووه، اکنون در صورتی که دو تیم با امتیاز برابر فصل را به پایان برسانند، این روسونری است که با توجه به بازی رو در رو بالاتر قرار خواهد گرفت.

میلان اکنون با 72 امتیاز هم امتیاز با آتالانتا ، تیم دوم جدول، است که در آخرین بازی این فصل باید با آنها رو به رو شوند. ناپولی با 70 امتیاز و یووه با 69 امتیاز در رده های بعدی در تعقیب روسونری هستند.

 

1599867

 

پیولی افزود: "ما در این فصل پیروزی های بزرگی داشته ایم اما، با توجه به جدول که آنقدر امتیازات به هم نزدیک است، باید بگویم که این نبردی شانه به شانه بود. متاسفانه این آخرین بازی فصل نیست بنابراین ما همچنان باید ادامه دهیم.

من با اشاره به مدیران باشگاه جشن گرفتم چرا که باشگاه همواره طرف ما بوده و ما لذت پیروزی و یاس شکست را با هم تجربه کرده ایم.

وقتی درباره عزم و اراده، روحیه تیمی و آمادگی برای از خودگذشتگی و فداکاری صحبت می کنیم، ما احتمالا برای مدت زمانی طولانی بهترین تیم از این نظر در ایتالیا بوده ایم. پس از فصلی طولانی به شکل اجتناب ناپذیری کمی خستگی روحی و روانی وجود داشته، اما می دانستیم که امروز باید پا پیش بگذاریم و نمایش متفاوتی ارائه دهیم.

وقتی کار به نبرد و مبارزه بر سر هر توپ رسید، ما پا پس نکشیدیم.

من بازی های نیمه نهایی چمپیونزلیگ را تماشا کردم و تحت تاثیر شیوه بازی بدون توپ منچسترسیتی و چلسی، به علاوه سرعت و ریتم و کیفیت آنها قرار گرفتم. اگر ما بتوانیم به این فاکتورها برسیم، ما هم می توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم."

 

1599863

 

ابراهیموویچ در این بازی با مصدومیت تعویض شد و جای خود را به آنته ربیچ داد و او توانست در دقیقه 78 گل دوم میلان را به ثمر برساند.

پیولی افزود: "پپ گواردیولا در حال حاضر بدون مهاجم وسط بازی می کند، در مقابل ما کسی مثل زلاتان ابراهیموویچ را داریم. اگر فضاها را با زمان بندی مناسب ایجاد کرده و سپس پر کنید، این واقعاً می تواند تفاوت ایجاد کند.

زلاتان در 100 درصد آمادگی نبود. جمعه در نصف جلسه تمرین با ما حضور داشت، اما می خواست که به هر قیمتی شده امشب اینجا باشد. او در زانویش احساس درد می کرد اما فکر نمی کنم مشکل جدی باشد. بعدا وضعیت او را بررسی خواهیم کرد."

 

دیدگاه‌ها