کد خبر : 1754482 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 12:29 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

برد العربی، دست الدحیل را به جام رساند

نایب قهرمانی یاران برخورداری در لیگ ستارگان قطر

تیم العربی با درخشش سعید برخورداری به مقام دوم لیگ هندبال قطر دست یافت.

نایب قهرمانی یاران برخورداری در لیگ ستارگان قطر

به گزارش "ورزش سه"، تیم هندبال العربی قطر که سعید برخورداری سنگربان تیم ملی هندبال ایران را به خدمت دارد در آخرین دیدار از لیگ‌ ستارگان در هفته هجدهم به مصاف تیم الوکره رفت که موفق شد این تیم را با نتیجه 28 بر 25 شکست دهد.


تیم العربی با این برد 46 امتیازی شد و بعد الدحیل ۴۷ امتیازی صدر نشین با کسب مقام دوم و نایب قهرمانی لیگ ستارگان را به پایان رساند.
برخورداری در این دیدار برای تیمش 40  دقیقه در چهار چوب دروازه قرار‌ گرفت و 12 سیو به نمایش گذاشت.


دروازه بان‌تیم‌ العربی پیرامون این بازی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم الدحیل بازی همزمان را برد موفق شد با یک امتیاز بیشترعنوان قهرمانی را کسب کند و ما هم الوکره را شکست دادیم. در صورتی که اگر الوکره تیم ما را شکست می داد این تیم قهرمان می شد. به نوعی برد ما مقابل الوکره سبب شد تا الدحیل به مقام قهرمانی برسد.


وی افزود: نبود بازیکنان اصلی در کنار تیم به ما صدمه وارد کرد و کرونا باعث شد تا ما قهرمانی را از دست بدهیم. چرا که در حساس ترین مقطع از  بازی های لیگ دو نفر از بازیکنان ما به کرونا ویروس مبتلا شدند و شکست نزدیک مقابل الدحیل قهرمان در هفته شانزدهم باعث شد تا صدر را از دست بدهیم.


برخورداری ادامه داد: برای اولین فصل حضور در لیگ ستارگان قطر مقام نایب قهرمانی واقعا ارزشمند است و خدا را شکر مقامات و  مسئولان باشگاه از عملکرد من و تیم در طول این فصل رضایت کامل را داشتند و در حال حاضر مدیران تیم به دنبال جذب چند بازیکن مطرح برای حضور قدرتمند در جام امیرکاپ قطر می باشند.


عضو ایرانی تیم العربی در پایان گفت: جام امیر کاپ قطر یکی از مهم ترین جام های قطر است و این جام از روز جمعه بعدی با حضور چهار تیم اول لیگ برگزار خواهد شد و تیم العربی کاپیتان تیم ملی مصر را جذب کرده تا در این مسابقات به عنوان قهرمانی دست یابد.

دیدگاه‌ها