کد خبر : 1754491 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 10:48 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

شلیک توپ به جایی دور از دسترس رشید؛

فریم به فریم با سوپرگل میلاد جهانی (عکس)

هافبک بازیساز ذوب‌آهن در شرایطی که شاگردان فرهاد مجیدی به دنبال گل تساوی بودند، تیر خلاص را به پیکره استقلال زد و سند پیروزی ذوبی‌ها در ورزشگاه آزادی را با شلیک دیدنی خود امضا کرد.

به گزارش "ورزش سه" میلاد جهانی که هم در آغاز لیگ بیستم و هم در بازار نقل و انتقال زمستانی نام او به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی حضور در خط هافبک استقلال مطرح شد اما هیچ‌گاه انتقال این بازیکن به جمع آبی‌پوشان میسر نشد، پس از آن‌که توانسته بود در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس گل بزند، به دنبال آن بود تا دروازه تیم محبوب خود را هم باز کند.

 

جهانی که نقش محوری در ترکیب ذوب‌آهن دارد و شب گذشته نیز دوندگی زیادی در زمین مسابقه داشت، سرانجام در دقیقه 60 توانست به آن‌چه مدنظر دارد برسد و دروازه استقلال را با شلیک خود فرو ریزد؛ آن‌هم در شرایطی که بی‌وقفه حملات استقلال برای گلزنی ادامه داشت، اشتباه عارف غلامی توپ را به مجتبی حقدوست هدیه کرد و در ادامه حقدوست توپ را به جهانی رساند.

 

میلاد جهانی هم با یک حرکت در عرض زیبا نگذاشت تا دفاع استقلال به حالت گذشته خود بازگردد و بلافاصله با ضربه‌ای دیدنی از جلو آمدن مظاهری از خط دروازه استقلال استفاده کرد و توپ را به تور دروازه استقلال دوخت تا برتری دو گله ذوبی‌ها در تهران رقم بخورد و جهانی پس از گلزنی به پرسپولیس، این‌بار دروازه تیم دیگر پرطرفدار پایتخت را باز کرده باشد.

عکسها: سعید زارعیان

 

1599903

 

1599902

 

1599904

دیدگاه‌ها