کد خبر : 1754506 | 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:32 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نیمه اول باید 3 گل به سایپا می زدیم 

رستمی: به دنبال معجزه نه اما به بقا امیدواریم

با گل زود هنگام مهدی رستمی در بازی با سایپا، ماشین سازی می رفت بعد از مدت ها یک پیروزی شیرین را جشن بگیرد اما در نهایت این بازی پر افت و خیز با نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت.

رستمی: به دنبال معجزه نه اما به بقا امیدواریم 

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رستمی زننده گل نخست و زودهنگام ماشین سازی در بازی با سایپا پیرامون این دیدار به خبرنگار ما گفت: باری خوبی با سایپا انجام دادیم. هم پرگل بود و هم اینکه حساسیت های خیلی زیادی داشت ولی مساوی به درد هیچ کدام از تیم ها به خصوص ما نمی خورد. رقبای سایپا هم از آن طرف ذوب آهن دو بازی کمتر انجام داده، نساجی پیروز شده و آن ها حتما باید بازی را می بردند. ما هم اگر قصد داشتیم در جدول بمانیم باید در این بازی پیروز می شدیم. حالا باز هم امیدوار هستیم ولی یک امتیاز زیاد به درد ما نمی خورد و ما بازی را از همان دقیقه اول خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم به گل برسیم و می توانستیم در نیمه اول کار را تمام کنیم و سه گل به سایپا بزنیم و در آن صورت شرایط عوض می شد. اگر ما گل دوم را می زدیم سایپا از نظر روحی تضعیف می شد و ما روی یک اتفاق روی کرنر گل خوردیم و وقتی یک تیم گل می خورد دو موضوع وجود دارد؛ یکی اینکه تاکتیکی است و گاهی اوقات گلی می خوری که تاکتیکی نیست و ما از روی ضربه کرنر گل خوردیم  و واقعا گل عجیبی دریافت کردیم. در نیمه دوم باز هم می توانستیم جلو بیفتیم اما روی اشتباه گل تساوی را دریافت کردیم.

 

مهدی رستمی در خصوص اخراج بازیکن سایپا هم گفت: درمورد اخراج بازیکن سایپا باید بگویم که دقیقا در صحنه اولی که کارت زرد گرفت من با بازیکنشان کمی بحث کردیم و او هم مرا هل داد و داور هم کارت داد و روی صحنه دوم  گلر ما آمد سریع  بازی را شروع کند که بازیکن حریف اعتراض کرد و کارت گرفت و به نظرم از بی تجربگی خودش بود و هردو کارت صحیح بود.

 

و اما آیا ماشین سازی با دو امتیازی که دراین بازی از دست داد در جدول بازی ها باقی می ماند؟ مهدی رستمی این چنین به این سوال پاسخ داد: خدا را شکر الان وضعیت باشگاهمان خوب است و البته با یک برد می توانست خیلی بهتر شود ولی فوتبال است و همه چیز در آن اتفاق می افتد. امیدوارم که ما هم در ادامه به حق خودمان برسیم و پیروزی به دست بیاوریم. شخصا به مدت یک ماه از ناحیه چهار سر زانو آسیب دیده بودم و به تهران آمدم و دکتر نوروزی اجازه بازی به من نداده بود ولی روی حساب حساسیت بازی با هر زحمتی بود دو جلسه با تیم تمرین کردم و دقیقا در همان اوایل بازی  که بدن من زیاد سرحال نبود گل زدیم ولی خدا را شکر در ادامه شرایط خودم و تیمم بهتر شد. ممکن بود بازی کردنم با این مصدومیت خطر ساز شود اما باید بازی می کردم و با کمک کادر پزشکی خدا را شکر توانستم بازی کنم. اولین گلم را در لیگ بیستم در همین بازی با سایپا زدم. انشاالله بتوانم باز به تیمم کمک کنم و گل های بیشنری به عنوان یک مدافع بزنم واقعا این گلزنی اتفاق مثبتی برای من بود. و اما در پاسخ به سوالتان باید بگویم ما به دنبال معجزه نیستیم و برای  بقای ماشین سازی باید خودمان کار را تمام کنیم و هنوز که هنوز است همه چیز دست خودمان است. یعنی اگر ما شانس داشته باشیم و موقعیت  هایمان تبدیل به گل شود مطمئن باشید اینگونه نیست که ما بگوییم ماشین سازی از الان افتاده است و ما در هر بازی تمام وجودمان را در زمین می گذاریم و اگر صحبت ها  آقای کمالوند و مربیان حریف در بازی ها قبل را دیده باشید همه ما را تحسین کردند. ما خیلی امیدوار هستیم هشت بازی پیش رو داریم که اکثر آن ها داخل خانه است  و چند بازی سخت بیرون از خانه هم داریم که امیدوار به نتیجه گیری هستیم. امیدوارم که مسئولین هم ما را حمایت کنند.

دیدگاه‌ها