کد خبر : 1754851 | 22 اردیبهشت 1400 ساعت 02:21 | 55.2K بازدید | 25 دیدگاه

لوانته 3-3 بارسلونا: پایان رویای قهرمانی؟

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل لوانته با نتیجه 3-3 متوقف شدند.

لوانته 3-3 بارسلونا: پایان رویای قهرمانی؟

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی به پیروزی در این دیدار نیاز داشتند، ابتدا با دو گل پیش افتادند اما در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند تا اکنون اتلتیکو مادرید و رئال مادرید از شانس بیشتری برای فتح رقابت های این فصل لالیگا برخوردار باشند. 

بارسلونا بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 2 دقیقه از بازی سپری شده بود که روی همکاری دمبله و دی یونگ، این پِدری بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه لوانته به بیرون رفت.

 

 

1600464

 

 

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 5، روی حرکت خوب دی یونگ، بار دیگر پدری صاحب موقعیت شد اما این بار ضربه او را دروازه حریف به هر شکل ممکن دفع کرد.

در ادامه بازی متعادل تر شد و علی رغم اینکه بازیکنان بارسا همچنان بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نمی توانستند موقعیت ویژه ای روی دروازه حریف ایجاد کنند. در دقیقه 23، لنگله روی یک حرکت انفرادی، پشت محوطه جریمه لوانته صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که فرناندز حضور داشت.

 

 

1600467

 

1600470

 

 

اما سرانجام در دقیقه 25، قفل دروازه میزبان باز شد. روی یک حرکت از سمت چپ بود که ارسال جوردی آلبا با دخالت میرامون به مسی رسید و او هم با یک ضربه والی تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

فشار حملات بازیکنان بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 29، مسی روی یک حرکت انفرادی و با پشت سر گذاشتن سه مدافع حریف صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو دقیقه بعد، روی حرکت تونیو بود که توپ در رفت و برگشت به انیس برزی رسید اما ضربه او را تراشتگن مهار کرد.

 

 

1600471

 

 

اما در دقیقه 34 این پدری بود که توانست برتری بارسا را دو برابر کند. این بار دمبله بود که با یک حرکت از سمت راست پایه گذار گل شد و پاس رو به عقب او را پدری با یک بغل پای ساده تبدیل به گل دوم کرد.

بعد از این گل تیم میزبان که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما بازیکنان بارسا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقایق پایانی باز هم به دنبال رسیدن به گل بودند؛ از جمله  در وقت های تلف شده که ضربه سر بوسکتس روی ارسال مسی، به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان برسد.

 

 

1600494

 

 

نیمه دوم را هم بارسا بهتر آغاز کرد اما در دقیقه 51،  روی ارسال انیس برزی، این روجر بود که بین مدافعان بارسلونا به توپ رسید اما ضربه سر او را تراشتگن مهار کرد.

چهار دقیقه بعد، ارسال آلبا از سمت چپ را فرناندز به موقع دفع کرد تا مانع گلزنی مسی شود؛ توپ برگشتی به دی یونگ رسید اما ضربه چیپ او بالای سقف دروازه لوانته فرود آمد.

در دقیقه 57 سرانجام حملات لوانته برای جبران یکی از گل های خورده به ثمر نشست. روی یک ارسال تند از تیز از سمت راست بود که مِلِرو با ضربه سر دروازه را باز کرد.

 

 

1600492

 

تنها دو دقیقه بعد تیم میزبان به گل تساوی رسید. روی همکاری با روجر مارتی بود که مورالس با یک شوت سرضرب تماشایی دروازه بارسا را باز کرد.

بارسا خیلی سریع واکنش نشان داد و در دقیقه 64 باردیگر پیش افتاد. میرامون در تلاش برای دفع توپ گریزمان، آن را به دمبله رساند و مهاجم فرانسوی بارسا هم با شوتی تماشایی دروازه را باز کرد.

بعد از این گل تیم میزبان بار دیگر پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 77، توپ در یک رفت و برگشت، پشت محوطه جریمه بارسا به مورالس رسید اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1600480

 

 

حملات تیم میزبان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 84، سرانجام این تیم به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب تونیو از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه بارسا، سرخیو لئون با یک ضربه دقیق از زاویه بسته کار را تمام کرد.

تلاش بازیکنان بارسا برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ثمری نداشت و بازی در نهایت با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها